kaldt her åså deilig, skal støvsuge her senere
![]()
Sitter fortsatt i morgenkåpa jeg.. måtte kjøpe meg en nåNettopp vært ute og hentet mer ved. Det er kaldt her
Skal vaske soverommet nå tenkte jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kaldt her åså deilig, skal støvsuge her senere
![]()
Sitter fortsatt i morgenkåpa jeg.. måtte kjøpe meg en nåNettopp vært ute og hentet mer ved. Det er kaldt her
Skal vaske soverommet nå tenkte jeg![]()
Hva venter du på??hjelpes så trege nav er til å svare... Maks 3 ukers behandlingstid ja.. Det har gått 3 uker på fredag.
det er så ork !!Sitter fortsatt i morgenkåpa jeg.. måtte kjøpe meg en nåmen må få på meg klær og rydde kjøkkenet og støvsuge..
Ja.. men nå må jeg bare!det er så ork !!![]()
Har fått på meg klær, men har ikke kommet igang endaSitter fortsatt i morgenkåpa jeg.. måtte kjøpe meg en nåmen må få på meg klær og rydde kjøkkenet og støvsuge..
Svar på søknad om dagpenger..Hva venter du på??
Må vel ringe de jeg også snart.å jeg må ringe de ! det var bra du nevnte !men ja de er trege...
Å der var skravleberta på plass igjjen jaHei jenterhvordan går det med dere?? Nå skal jeg bare ha en liiiiiiiiten pause på sofaen for jeg tar ett røsk i huset før jobb
![]()
Har fått på meg klær, men har ikke kommet igang endahuff
Nettopp snakket med Blekkspruten da, ang varmtvannstrening for gravide![]()
Jo... går bra.. må vel gjøre noe snartHei jenterhvordan går det med dere?? Nå skal jeg bare ha en liiiiiiiiten pause på sofaen for jeg tar ett røsk i huset før jobb
![]()
Å ta ei fra kullet over er helt innafor altså, så lenge du inviterer privat å det er flere enn halvparten som ikke blir invitertJa, det er mange gode argumenter for det.
Det var så mye enklere med guttungen, han hadde ikke venner på eget kull i det hele tatt, og ba bare to kompiser fra året under. Det var ikke andre han ville ha, done deal. Hun derimot har mange venner, så da må vi finne en balanse som ikke stenger ute noen. Selv om det er smårart å be et par gutter hun ikke leker med i det hele tatt, og ikke venninna som er eldre. Men, vi kan ikke be de to gutene og de tre jentene hun leker mest med, for da har vi fire fra kullet, og da må vi ha resten også. Det blir sikkert det, men hvor feil er det å evt be ei fra året over? Da må vi invitere "privat", skal invitasjoner deles ut i bhg skal det være "årskullet" eller "alle jentene" og sånn. Men jeg tenkte nå uanstt å invitere på sms til foreldrene jeg da, så det skal gå greit. Det bare er kanskje litt feil å ta EI fra annet kull? (det blir antakelig en gutt fra det kullet også da, men fra annen avdeling. Det er nemlig fetteren hennes, og storebroren til bestevenninna som altså er ei av de fra eget kull vi absolutt skal ha)
Det er helt grusomt å vente på nav. Vi var heldig og fikk raskt svar til tross for at de sa 6 uker.Svar på søknad om dagpenger..
Hei jenterhvordan går det med dere?? Nå skal jeg bare ha en liiiiiiiiten pause på sofaen for jeg tar ett røsk i huset før jobb
![]()
Blir ikke lenge i dagÅ der var skravleberta på plass igjjen ja![]()
Vi er i samme båt med andre ordPsyker meg opp til å vaske soverommet![]()
så bra! Greit å sjekke ut!
har akkurat satt meg ned jegJo... går bra.. må vel gjøre noe snart![]()
Her sa det maks 3 uker, men det var da maks også. Gikk som regel mye fortere.Det er helt grusomt å vente på nav. Vi var heldig og fikk raskt svar til tross for at de sa 6 uker.