Felles skravle 2015

Sitter fortsatt i morgenkåpa jeg.. måtte kjøpe meg en nå :-P men må få på meg klær og rydde kjøkkenet og støvsuge..
Har fått på meg klær, men har ikke kommet igang enda:o huff
Nettopp snakket med Blekkspruten da, ang varmtvannstrening for gravide:)

Hei jenter :) hvordan går det med dere?? Nå skal jeg bare ha en liiiiiiiiten pause på sofaen for jeg tar ett røsk i huset før jobb :P

Hei jenter :) hvordan går det med dere?? Nå skal jeg bare ha en liiiiiiiiten pause på sofaen for jeg tar ett røsk i huset før jobb :P
Jo... går bra.. må vel gjøre noe snart :-P

Ja, det er mange gode argumenter for det.

Det var så mye enklere med guttungen, han hadde ikke venner på eget kull i det hele tatt, og ba bare to kompiser fra året under. Det var ikke andre han ville ha, done deal. Hun derimot har mange venner, så da må vi finne en balanse som ikke stenger ute noen. Selv om det er smårart å be et par gutter hun ikke leker med i det hele tatt, og ikke venninna som er eldre. Men, vi kan ikke be de to gutene og de tre jentene hun leker mest med, for da har vi fire fra kullet, og da må vi ha resten også. Det blir sikkert det, men hvor feil er det å evt be ei fra året over? Da må vi invitere "privat", skal invitasjoner deles ut i bhg skal det være "årskullet" eller "alle jentene" og sånn. Men jeg tenkte nå uanstt å invitere på sms til foreldrene jeg da, så det skal gå greit. Det bare er kanskje litt feil å ta EI fra annet kull? (det blir antakelig en gutt fra det kullet også da, men fra annen avdeling. Det er nemlig fetteren hennes, og storebroren til bestevenninna som altså er ei av de fra eget kull vi absolutt skal ha)
Å ta ei fra kullet over er helt innafor altså, så lenge du inviterer privat å det er flere enn halvparten som ikke blir invitert

Psyker meg opp til å vaske soverommet:p

:-) så bra! Greit å sjekke ut!

Syns det ja. Vet ikke hva slikt pleier å koste jeg, men 600 kr for 10 ganger om man har henvisning syntes jeg ikke hørtes så ille ut.
Må bare få meg en henvisning da. Hvor vondt skal man ha da?

Back
Topp