Felles skravle 2015

Det e rknallgøy å spille ja. Fotballgal familie;)

Kan ikke skryte av det her. Mannen har tatt den for seg selv :p haha
Kroppen min er ikke bygd for å spille heller, så jeg holder meg til taekwondoen;)

Vi har ikke samme uke, vi har uke 9. Leenge igjen det.

Trodde østlandet var likt jeg...hm...
Uke 8 her, men er vel ikke så mye jeg merker til det bortsett fra at ungene på treninga har fri

Trodde østlandet var likt jeg...hm...
Uke 8 her, men er vel ikke så mye jeg merker til det bortsett fra at ungene på treninga har fri
Nei det er noen forskjeller der også. Jeg synes det er skikkelig kjipt i grunn, for kengubarnet har dal aldri vinter elle rhøstferie med søskenbarna sine

Bor hun langt unna eller?

Er nok noe i det at du får gjort mer om de er der da:) så gøy med bursdagsfeiring da. Skikkelig kalas eller?

Ikke nå lenger. Før vi flyttet var det sånn 35 mil. Nå er det... vel, gangavstand fra jobbe min, så jeg dropper ham av der før jeg drar på vei, litt omvei pga at den gangavstanden inkluderer en vei det ikke er lov å kjøre da, så det er greit sånn.

Bursdagen blir nok en stor feiring ja. Også må vi nesten ha barneselskap i år, men jeg er ikke sikker på hvor stort vi skal gjøre det enda. Barnehagevenner, altså.

Kan ikke skryte av det her. Mannen har tatt den for seg selv :p haha
Kroppen min er ikke bygd for å spille heller, så jeg holder meg til taekwondoen;)

Fotballmann her også. Og ikke meg nei.

Så da er det naturlig at det er mannen som er involvert i guttungens trening også. Jeg følger de dagene han ikke er med som hjelpetrener (som i dag pga jobb) men stiller ikke som trener nei ;)

Her her jeg og mannen spilt i mange år, kengubarnet spiller nå og så ser vi mye fotball sammen.
Kjekt å ha noe som alle gjør sammen da:)

Nei det er noen forskjeller der også. Jeg synes det er skikkelig kjipt i grunn, for kengubarnet har dal aldri vinter elle rhøstferie med søskenbarna sine

Hvorfor kan det ikke være likt overalt liksom :o hehe

Ikke nå lenger. Før vi flyttet var det sånn 35 mil. Nå er det... vel, gangavstand fra jobbe min, så jeg dropper ham av der før jeg drar på vei, litt omvei pga at den gangavstanden inkluderer en vei det ikke er lov å kjøre da, så det er greit sånn.

Bursdagen blir nok en stor feiring ja. Også må vi nesten ha barneselskap i år, men jeg er ikke sikker på hvor stort vi skal gjøre det enda. Barnehagevenner, altså.

Greit å være litt nærmere da:) 35 mil var jo et godt stykke.

Barneselskap blir nok stas. Er det mange i barnehagen eller?

Fotballmann her også. Og ikke meg nei.

Så da er det naturlig at det er mannen som er involvert i guttungens trening også. Jeg følger de dagene han ikke er med som hjelpetrener (som i dag pga jobb) men stiller ikke som trener nei ;)

Følger nok på trening her og om det skulle bli en fotball unge, men tror nok ikke jeg hadde egnet meg som trener der...hehe

Onkelen min er trener og dommer da, og var faktisk treneren til mannen min da han var yngre:)

Fordi det tjener ikke feriestedene på? Hafjell, kvitfjell osv.. da blir de fylt opp 2 uker i steden for en :-P

Godt poeng. Det er vel ikke stort nok til å ha alle der på en uke heller:p haha

Ble visst to timer med ekstrasoving :) Nå må jeg bare hoppe i dusjen, sånn at jeg rekker lunsjavtalen min. Ha en fin formiddag, da!

Fordi det tjener ikke feriestedene på? Hafjell, kvitfjell osv.. da blir de fylt opp 2 uker i steden for en :-P
Og færre folk får reist på slike steder, av de som vil. Både de stedene, og "syden".

Back
Topp