Mallejenta
Glad i forumet
hahahahahaha... godt jeg er alene. dør av latterJa du kan jo tenke deg! Å den er jo ikke noe SÆÆÆÆÆRLIG irriterende den lyden.. Han kom bort til meg i stad å skulle ha meg til å KJENNE på vibreringen i tannbørsten hans...![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahahahahaha... godt jeg er alene. dør av latterJa du kan jo tenke deg! Å den er jo ikke noe SÆÆÆÆÆRLIG irriterende den lyden.. Han kom bort til meg i stad å skulle ha meg til å KJENNE på vibreringen i tannbørsten hans...![]()

Formen min har kommet seg i løpet av dagen, og helst er jeg ferdig med langdager etter neste uke.
Hahahahahaha!! DævverEr det muuuuuuuulig!!
Mannfolk!! *oppgitt*
Gubben har fått seg NY elekstrisk tannbørste..
ÅÅÅ *wait for it!!!*
En AIRFLOSSER... som liksom renser tennene med luft istedte for tanntråd...
Så nå sitter han forran datan sin.. ser på Fresh Prince in Bel Air å leker med tannbørsten sin og airflossen sin...
ER DET MUUUUULIG!![]()
Hva gjør man vel ikke for lystene sineJeg har det sånn hver dag, men er fortsatt dum nok til å trøkke i meg![]()
Hahaha, mannfolk og duppeditter!Er det muuuuuuuulig!!
Mannfolk!! *oppgitt*
ÅÅÅ *wait for it!!!*
Så nå sitter han forran datan sin.. ser på Fresh Prince in Bel Air å leker med tannbørsten sin og airflossen sin...
ER DET MUUUUULIG!![]()
Godt det kan være til underholdning for noenhahahahahaha... godt jeg er alene. dør av latter![]()
Er det muuuuuuuulig!!
Mannfolk!! *oppgitt*
ÅÅÅ *wait for it!!!*
ER DET MUUUUULIG!![]()
Du skulle jo nesten filma hanGodt det kan være til underholdning for noen![]()
ja tydeligvis.. Nå skal han ha meg til å prøve en annen tannbørste som han har vinni på jobben...Hahaha, mannfolk og duppeditter!
Men da blir det gøy å pusse tenna da ihvertfallhahaha

Solbrune babymager på midten av fjordenDet er greit!! tar det i mai/juni når det er litt bedre temp![]()
hahaha det er MYE med den mannen jeg skulle filma...Du skulle jo nesten filma han![]()
De nye flytebøyeneSolbrune babymager på midten av fjordengleder meg
![]()
Nei nå har jeg vel rundet 53 innlegg håper jeg, så jeg kan ta kvelden
Kjenner at jeg skulle vært en flue på veggen av og til der jahahaha det er MYE med den mannen jeg skulle filma...Her i huset er det simpson of familiy guy i ett..
Å da overdriver jeg ikke
Ja, var det daHva gjør man vel ikke for lystene sinehahaha
Men i morgen kveld er jeg ikke hjemmeOg jeg kommer i morgen kveld.. Du klarer deg ikke en dag uten meg![]()
Jadda!! Noen ganger lurer jeg på om jeg skal putte ham i glassbur å ta penger for at folk kan komme å se på hamHahahahahaha!! Dævver![]()
har aldri fått pudding i retur, så kan ikke svare for denJa, var det daat jeg aldri lærer.... Pleier som regel å velge mat jeg veit ikke smaker helt forferdelig på veien opp.. hahaha
![]()
HahahaJa du kan jo tenke deg! Å den er jo ikke noe SÆÆÆÆÆRLIG irriterende den lyden.. Han kom bort til meg i stad å skulle ha meg til å KJENNE på vibreringen i tannbørsten hans...![]()