Jeg klarer det aldri da, men kan jo leve i håpetnå ble jeg misunnelig... tror ikke jeg kan sove lenge en morgen på ganske lenge![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg klarer det aldri da, men kan jo leve i håpetnå ble jeg misunnelig... tror ikke jeg kan sove lenge en morgen på ganske lenge![]()
Absolutt!Er helt crazy hvordan enkelte folk holder på.
Slike store forbrukslån burde være forbudt!
Min er klar for senga han nå. Mannen kom nettopp hhem fra trening, gikk i dusjen. Så blir det en episode fringe før senga. Lurer på bv fri i morgen så jeg får gjort litt her hjemme...Du oxo. Må ut en tur til etterpå oxo trur jeg hvis jeg ikke sender ut samboeren da han kommer hjem da![]()
trenger ikke flere tester nå. For enten er jeg gravid eller ikke. Det får jeg svar på innen 14 dager...Du får bestille noen nye testerdu får de jo før helga
Jeg spiller en og annen sjelden gang når jeg får et innfall. Men det er sjeldentHaha.. vi spiller ikke på no
absolutt. Lov å drømmeJeg klarer det aldri da, men kan jo leve i håpet
Må holde meg med selskap imorra!Min er klar for senga han nå. Mannen kom nettopp hhem fra trening, gikk i dusjen. Så blir det en episode fringe før senga. Lurer på bv fri i morgen så jeg får gjort litt her hjemme...![]()
Hvorfor 14dager?trenger ikke flere tester nå. For enten er jeg gravid eller ikke. Det får jeg svar på innen 14 dager...
Det er dessverre mange som låner som ikke burde fått lånt.Er helt crazy hvordan enkelte folk holder på.
Slike store forbrukslån burde være forbudt!
Deilig datidlig vakta mi begynner 7.30 så jeg får gå 13.45 istedet for 14
hahahaskjønner ikke hva du mener
![]()
Guri å hun skravler![]()
Blodprøvesvar innen 14 dagerHvorfor 14dager?
Ja det skal jeg virkelig skrive under påDet er dessverre mange som låner som ikke burde fått lånt.
Tok 2dager med megBlodprøvesvar innen 14 dager
legen sendte prøven til aker hormonlab, i stedet for til sykehuset i fr.stad. og da tar det visst lengre tidHvorfor 14dager?
Haha, skjønnerHun har litt å ta igjen siden hun har gjemt seg litt den siste tida![]()
Men det er mange som er ortvilte av de som taar opp også da, som ikke ser noen annen utvei. Bare synd de på luksusellen vinkler det i mange tilfeller veldig feilJa det skal jeg virkelig skrive under på
Ja, håper jo hun får svar fortere!Tok 2dager med meg![]()
Må jo ha det fra et sted jeg og. Men tror det ligger i slektatviler ikke ett sekund![]()