Ja.. jeg må ta igjen det tapteHun har litt å ta igjen siden hun har gjemt seg litt den siste tida![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. jeg må ta igjen det tapteHun har litt å ta igjen siden hun har gjemt seg litt den siste tida![]()
Håper det. Er ikke så stort hus vi har..Finner vel alltid et sted![]()
ooohhh det er ikke noe deilig.. hadde en sånn runde her om dagen!Huff. spiste sjokoladepudding i sånn beger og nå truer den med å komme opp.... Det er så fantastisk å være gravid altså![]()
Hun er i fin form, men siden hun kastet opp i natt igjen (26 timer etter første gang, kom andre) så er det hjemmedag i morgen også. På torsdag har jeg langdag.
Hahaha, det er sant. Møtes halvveis, så kan vi ligge og duppe på midten?Nå kan du jo snart bare flyte over![]()
Merklig komboJaggu godt jeg har frokostblanding, potetgull og cola i hus.. eller så hadde jeg blitt GAL
Håper jeg ogJa, håper jo hun får svar fortere!
Ikke vi heller lenger, så er vel derfor det ikke blir noeHaha.. vi spiller ikke på no
ikke alt på en gang da.. Men er jo sulten hele tiden, så da må man jo spise åMerklig kombohaha
Formen min har kommet seg i løpet av dagen, og helst er jeg ferdig med langdager etter neste uke.Håper hun slipper unna oppkast i natt da. Hvordan er formen din da?
Snart ferdig med langdager?

Det er greit!! tar det i mai/juni når det er litt bedre tempHahaha, det er sant. Møtes halvveis, så kan vi ligge og duppe på midten?![]()
Er det muuuuuuuulig!!
Mannfolk!! *oppgitt*
Gubben har fått seg NY elekstrisk tannbørste..
ÅÅÅ *wait for it!!!*
En AIRFLOSSER... som liksom renser tennene med luft istedte for tanntråd...
Så nå sitter han forran datan sin.. ser på Fresh Prince in Bel Air å leker med tannbørsten sin og airflossen sin...
ER DET MUUUUULIG!![]()

Er helt crazy hvordan enkelte folk holder på.
Slike store forbrukslån burde være forbudt!
Klarer nok ikke å holde meg helt unna...Må holde meg med selskap imorra!
Og jeg kommer i morgen kveld.. Du klarer deg ikke en dag uten megKlarer nok ikke å holde meg helt unna...![]()
Ja du kan jo tenke deg! Å den er jo ikke noe SÆÆÆÆÆRLIG irriterende den lyden.. Han kom bort til meg i stad å skulle ha meg til å KJENNE på vibreringen i tannbørsten hans...Nå var det like før jeg datt ut av sofaen![]()
Jeg har det sånn hver dag, men er fortsatt dum nok til å trøkke i megooohhh det er ikke noe deilig.. hadde en sånn runde her om dagen!