Blir spennende! Vil dere vite?Så koseligjeg håper på en gutt nå
(men blir ikke skuffa om det blir en jente altså
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende! Vil dere vite?Så koseligjeg håper på en gutt nå
(men blir ikke skuffa om det blir en jente altså
)
Jada det er en annen sak, jeg er vel bare lei den mobbingen som foregår mange steder, utrolig hva man kan få seg til å si. Enkelte eier ikke filter or hva som er greit og ikke.
Ja enn jeg gjør på mobilen janei egentlig ikkebare sier det. jeg skriver fortere enn deg på laptoppen
![]()
Jepp, og klikk på det og du vil få deg en latterTakk! Duu... Er det en pupp på bilde ditt?![]()
gjøre klart til Svogern min og dama hans kommer med toget i morgen.. å jobbe littHva skal dere i morgen da folkens?
Du setter opp "Posts Per Page" til 50
Haha! nå er jeg på laptop'en, men den er såå treig...hehe ser dujeg sa det ikke var all verdens hokkus pokkus
hahaha
Godt tips.. får gjøre det når det er mindre liv jeg åDersom du skal henge med på appen anbefaler jeg deg å gå inn på innstillingene og justere opp antall innlegg som vises per side
Det er det beste profilbildet på hele BV!!!!Jepp, og klikk på det og du vil få deg en latter![]()
Er vel ikke så mange igjen av oss nå tror jeg
Aldri vært gæern jeg...Nei ihvertfall ikke DU!!![]()
Det skal være sikkert og vist. Det merkelige er jo at de selv klager over hvor ille barn er til å mobbe hverandre, men så skriver de så mye dritt selv at man skjønner jo hvorfor barn mobber , mange lærer av foreldra uten tvilHelt enig med deg her altså. Altfor lite filter hos enkelte dessverre![]()
Det er ikke sikkerthehehe ja..å ellers
![]()
Haha.. spørs om du må hoppe til siste sideAhhhh nå må jeg ut med hundene, så jeg kommer jo til å lese meg ihjel da jeg kommer inn igjen
Jeg kommer på besøk tl deg neste uke forrestenhehehe ja..å ellers
![]()
må ha arva det fra tanta si!!!Aldri vært gæern jeg...
Har jeg fortalt hva min nevøs første setning var? "Jeg er gæern jeg!" Haha
Holdt på å dø![]()
Da må du legge deg nå da???Ikke jeg heller.
Også ringte mannen min i sted, og ba meg om å legge meg sånn i 10-tiden så jeg er uthvilt til i morgen. Jeg har jo vært en del våken de siste par nettene pga lillejenta som kastet opp.
Jeg kjenner dessuten at mensen som jo skal komme i morgen, nok kommer til å komme, så det kan være greit å sove i natt ja.
Det var bedre før, før en omlegning vistes nesen også i normal visningDet er det beste profilbildet på hele BV!!!!
Fri og ingen planer! Ta meg inn!Hva skal dere i morgen da folkens?