Det huser jeg ikke.Hvor gjør man det ?
Et eller annet sted inne på instillingene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det huser jeg ikke.Hvor gjør man det ?
Haha misunnelig fordi jeg kan skrive fort ?hehehebare å hente den frem skal jeg si deg.. Da går det hvertfall fort med innleggene.. Med mindre du er som søstern min som er en REV på å taste på telefon...
![]()
mye lettere å skrive. Lettere å holde oversikt.. lettere å henge medForetrekker laptop jeg også
Jeg satt opp til 50Det huser jeg ikke.
Et eller annet sted inne på instillingene
Pleier å være slik innimellomHerreguuud... Er jo umulig å henge med her inne med mobilen, så fort jeg har kommentert er deg jo omtrent flere sider med nye innlegghaha!
Hahaha, den var godHore..
Så heldig du er, jeg får ikke betalt for å være her![]()
Takk! Duu... Er det en pupp på bilde ditt?Dersom du skal henge med på appen anbefaler jeg deg å gå inn på innstillingene og justere opp antall innlegg som vises per side
vi skal da hjelpe deg å få det tilHelt klart. greit å komme i mål i god tid![]()
Kunne ikke brydd meg om hva mannen synsDe jeg møter på fritida har jeg møtt her, så har ikke helt det problemet. Men mannen syns nok jeg er litt bvhore![]()
Jepp.. ligger noen soder bak selv nåHar du skrevet ett innlegg må man jo nesten lese seg gjennom 2 sider![]()
nei egentlig ikkeHaha misunnelig fordi jeg kan skrive fort ?![]()
Vi har ca 1900 000 i boliglånBegge deler![]()
Ja, nå var det plutselig tempo.. er ikke alltid sånn assåHerreguuud... Er jo umulig å henge med her inne med mobilen, så fort jeg har kommentert er deg jo omtrent flere sider med nye innlegghaha!
lykke tilAhhhh nå må jeg ut med hundene, så jeg kommer jo til å lese meg ihjel da jeg kommer inn igjen
Men vi håper jo dere skal ha en liten spire i magen om littOg bare sånn obs, noen av oss her inne venter ikke 2015-babyer, vi bare prøver på en.
Du setter opp "Posts Per Page" til 50Inne på innstillingar:
Vis vedlegget 101973
Stakkars degAhhhh nå må jeg ut med hundene, så jeg kommer jo til å lese meg ihjel da jeg kommer inn igjen
70 innlegg før jeg får tenkt meg omJa, nå var det plutselig tempo.. er ikke alltid sånn asså