Felles skravle 2015

Er jo barn som fint klarer seg bra..! Men mange med konsentrasjonsproblemer ol.. og selvfølgelig mange med mye mer alvorlige skader :-(

Ja, min bror var veldig heldig som kom spå heldig ut av det, Lang tid i kuvøse og sånn selvsagt, og et lite barn hele oppveksten, men uten varige men

At en veske varer lenger enn mobil ?

Ja.

Jeg er jo av dem som har mobilene mine lenge. Men jeg har ei veske jeg fikk av mannen til jul for.... det er vel kasnkje 10 år siden. Den er ca like fin enda. Jeg har hatt... skal vi telle... sikkert fått ny mobil i alle fall tre ganger på de årene.

Blir flau, ordentlig flau
Det er jeg enig i, men det jeg ville komme frem til er at det ikke er så ille som media vil ha det til.
Tror faktisk det at media tar det opp vil øke omfanget siden flere barn får vite at det er det som er tingen om dagen

Jepp! Og mine barn får klare seg uten så dyre ting..!

Det får ikke mine heller, altså. Og jeg har ikke dyre vesker, ikke mange vesker, jeg har ikke noen veskeinteresse egentlig.

Lenger enn en mobil. Vesentlig lenger.
Ja, men jeg bruker ikke så mye på mobil heller.. har heller bindingstid på abonnement! Kan kanskje kjøpe en sykkel for den summen ;-) eller skikkelige toppturski :-P

Ja, men jeg bruker ikke så mye på mobil heller.. har heller bindingstid på abonnement! Kan kanskje kjøpe en sykkel for den summen ;-) eller skikkelige toppturski :p

Bindingstid på abb, og ofte reelt sett nedbetaling av mobilen gjennom høy pris på abb i et par år er jo somregel dyrere enn å kjøpe en uten abb på da.

Jeg kjøper mobil uten abb, men jeg kjøper ikke iphone da, liksom. Jeg velger å ha et abb som passer meg, hvor jeg ikke betaler flere hundre ekstra i mnd i to-tre år for å få kjøpe mobilen billig, det blir dyrt det

Det får ikke mine heller, altså. Og jeg har ikke dyre vesker, ikke mange vesker, jeg har ikke noen veskeinteresse egentlig.
Ikke jeg heller.. er nok heller litt sparsom på sånt.. men sportsutstyr spanderer jeg ofte litt mer på.. men det varer jo litt.. og er forskjell på kvalitet..!

Bindingstid på abb, og ofte reelt sett nedbetaling av mobilen gjennom høy pris på abb i et par år er jo somregel dyrere enn å kjøpe en uten abb på da.

Jeg kjøper mobil uten abb, men jeg kjøper ikke iphone da, liksom. Jeg velger å ha et abb som passer meg, hvor jeg ikke betaler flere hundre ekstra i mnd i to-tre år for å få kjøpe mobilen billig, det blir dyrt det
Ser på abb.. regner på det og ofte mindre totalpris.. men det er jo smak og behag..

Ser på abb.. regner på det og ofte mindre totalpris.. men det er jo smak og behag..

Spørs hvilket abb du alternativt ville hatt, i alle fall. Jeg hadde nemlig aldri hatt bruk for så dyre abb som de som selges med disse pakkene.

Back
Topp