Ja håper på fine bilder denne gangenOoh. Spennende![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja håper på fine bilder denne gangenOoh. Spennende![]()
Ja, hun er vel i mars hun ogJa og etter det lurer jeg på om det blir musemor....
ja den skal være noe lignendejeg hadde samsung s 4 active
Uff skjedd noe spesielt ?Møkkadag, kan noen gi meg noen ekstra timer i døgnet neste uke
usikker... men vi kommer fort etterJa, hun er vel i mars hun ogvar en til i mars? Babylito?
Jada henger jeg meg på også
![]()
Lage kikkehull?Kjennes som
Mini i magen prøver å bryte seg ut på venstre side![]()
JaDet mp du gjøre dababyshopping i sverige kan ikke bli feil. Prøve å få til før du har termin da
![]()
Neida, ikke annt en ødelagt telefon og et flyttet kurs, det passet så inni granskauen dårlig at jeg er en smule sur.Uff skjedd noe spesielt ?
Møkkadag, kan noen gi meg noen ekstra timer i døgnet neste uke
Det gjør vi absolutt. Er jo en maibaby som er født alleredeusikker... men vi kommer fort etter![]()
Uff skjønner den, det er frustrerende !Neida, ikke annt en ødelagt telefon og et flyttet kurs, det passet så inni granskauen dårlig at jeg er en smule sur.
Javi skal en tue i mars vertfall vet jeg
![]()
Hva slags kurs da?Neida, ikke annt en ødelagt telefon og et flyttet kurs, det passet så inni granskauen dårlig at jeg er en smule sur.
Okei den er greiFår si fra da, så dukker jeg opp![]()
Jeg å er medFår si fra da, så dukker jeg opp![]()
Stemmer. Hun har siste halvdel av marsJa, hun er vel i mars hun ogvar en til i mars? Babylito?
nei men har hørt det var noen som fikk før tiden ja. er det den på bv sin fremside forresten for den lille søte krabaten var nydeligDet gjør vi absolutt. Er jo en maibaby som er født alleredehar dere sett det vakre lille nurket?
Sikkert.Lage kikkehull?hihi