Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det finnes jo ikke folk! blir gal!
Jobber i klesbutikk.. Selger name it klær fra 0-12 år
Da er det på tideKom på at det var så lenge siden jeg hadde hatt det![]()
Sliten?Hei jenter! Endelig hjemme fra en full dag på jobb.. veit nå hvorfor jeg r sykemeldt fremover! Bare 1,5 dag igjen! Hva har skjedd hr?
Trodde vi var enige om at dere ikke skulle skravle så mye jeg
.
De er veldig fine, får prøve på Strømmen etterhvert.awww.. de som er så fine! det var synd..
sjekket akkuart nettbutikken vår.. vi hadde ikke flere igjen vi heller desverre![]()
Ja synes det jeg oxoDa er det på tide![]()
Ikke jeg i hvertfallHvem har sagt det???![]()
Veldig vondt! Til og med bassengtimen var vond idag! Heldigvis lagde jeg pastasalat i går kveld så vi har ferdig middag idagSliten?
Godt det snart er over da
Har vel ikke skjedd så mye
Ja synes det jeg oxoOg siden store mannen skal ut å skru bil så er det greit med noe kjapt og godt
![]()
Ikke jeg i hvertfall
Sånn synes jeg det er med mange ting på ulike butikker og kjeder osv..!De er veldig fine, får prøve på Strømmen etterhvert.
Name-it irriterer meg egentlig litt.
Syns utvalget varierer veldig fra butikk til butikk, og noen ganger finner du en ting, og så kommer du tilbake 2 ukere senere så har de det ikke lenger..
Flink han er da
Kjekt med noe kjapt og godt da ja
Når er han hjemme da?
Ikke jeg heller![]()
Hvordan blir uken din lagt opp da?Ferdig hos legen og er fra neste uke sykemeldt 80% som jeg ønsket.
Ellers så var alt som det skulle.
eeehhhh neiHaha
Det er middagstid jo. Og henting i barnehage osvkanskje de kommer senere
![]()
Vet ikke hvordan andre name it butikker har det. men her går klære ofte veldig fort ut av butikk..De er veldig fine, får prøve på Strømmen etterhvert.
Name-it irriterer meg egentlig litt.
Syns utvalget varierer veldig fra butikk til butikk, og noen ganger finner du en ting, og så kommer du tilbake 2 ukere senere så har de det ikke lenger..
Det hørtes utrolig deilig ut egentligSitter å venter på de andre. Skal i bassenget straks. Blir deilig med ett varmt bad