Felles skravle 2015

Det finnes jo ikke folk! blir gal!

Jobber i klesbutikk.. Selger name it klær fra 0-12 år

Haha:D
Det er middagstid jo. Og henting i barnehage osv;) kanskje de kommer senere:)

Hei jenter! Endelig hjemme fra en full dag på jobb.. veit nå hvorfor jeg r sykemeldt fremover! Bare 1,5 dag igjen! Hva har skjedd hr?
Sliten?
Godt det snart er over da;)
Har vel ikke skjedd så mye

awww.. de som er så fine! det var synd..
sjekket akkuart nettbutikken vår.. vi hadde ikke flere igjen vi heller desverre :(
De er veldig fine, får prøve på Strømmen etterhvert.
Name-it irriterer meg egentlig litt.
Syns utvalget varierer veldig fra butikk til butikk, og noen ganger finner du en ting, og så kommer du tilbake 2 ukere senere så har de det ikke lenger..

Da har jeg fått meg en liten pause så da er det bare for meg å komme meg avgårde igjen...
Fryktelig sliten og trøtt nå.
Må hente gutten på SFO, og mann og datter på toget...

Sliten?
Godt det snart er over da;)
Har vel ikke skjedd så mye
Veldig vondt! Til og med bassengtimen var vond idag! Heldigvis lagde jeg pastasalat i går kveld så vi har ferdig middag idag :-)

Syns utvalget varierer veldig fra butikk til butikk, og noen ganger finner du en ting, og så kommer du tilbake 2 ukere senere så har de det ikke lenger..
Sånn synes jeg det er med mange ting på ulike butikker og kjeder osv..!

Vet ikke hvordan andre name it butikker har det. men her går klære ofte veldig fort ut av butikk..

Det var godt med litt mat igjen nå :) Litt kos med minsten før han skal sove så er det skravle tid etter det :)

Back
Topp