Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes ikke ut som et bra fagforbund! Hva trenger du hjelp til?Litt fornuftig gjort i dag da...fått ryddet litt selv om det ikke ser sånn ut. Gått tur med vofsen, betalt noen regninger, og nå tenkte jeg at jeg skulle hente ved før jeg tar oppvaska
Jo, jeg har også sendt mail til fagforbundet for å si opp medlemskapet mitt. Ingen grunn til å betale dem når jeg ikke får noe hjelp derfra uansett![]()
Den blir hun vel glad forVar heller ikke helt planlagt.
Var på jakt etter noe helt annet og kom tilfeldigvis over det settet vi hadde snakket om til halv pris, så hvorfor vente..
Er denne jeg kjøpte
![]()
Så kjedelig da![]()
Det finnes jo ikke folk! blir gal!Overraskende ...![]()
Jobber i klesbutikk.. Selger name it klær fra 0-12 årHva slags jobb er det du har?
Kom på at det var så lenge siden jeg hadde hatt detJa, og noe som ikke er så tungt for magen
Mm...det er godt det og da![]()
Haha kanskje jeg kommer innom med kaffeDet finnes jo ikke folk! blir gal!
Jobber i klesbutikk.. Selger name it klær fra 0-12 år
Var på name-it lillestrøm før i dag og prøvde å finne de strikkegenserene du viste frem her om dagen, men de hadde ikke demDet finnes jo ikke folk! blir gal!
Det finnes jo ikke folk! blir gal!
Så deilig daHei jenter! Endelig hjemme fra en full dag på jobb.. veit nå hvorfor jeg r sykemeldt fremover! Bare 1,5 dag igjen! Hva har skjedd hr?
Vekommen hjem fra jobb! Hva skjer om 1,5 dag?Hei jenter! Endelig hjemme fra en full dag på jobb.. veit nå hvorfor jeg r sykemeldt fremover! Bare 1,5 dag igjen! Hva har skjedd hr?
Jeg har 1 dag + en halv dag igjen å jobbe.. dvs den halve dagen er på mandag når jeg egentlug er 100% sykemeldt.. må på et møte jeg har kalt inn tilVekommen hjem fra jobb! Hva skjer om 1,5 dag?
kaffeeeeeee!! da hadde jeg blitt glad!Haha kanskje jeg kommer innom med kaffe![]()
awww.. de som er så fine! det var synd..Var på name-it lillestrøm før i dag og prøvde å finne de strikkegenserene du viste frem her om dagen, men de hadde ikke dem![]()
ta det med robare kanskje altså
![]()
Hørtes ikke ut som et bra fagforbund! Hva trenger du hjelp til?
jepp.. Sånn er der her om dagen også... de kommer inn.. titter også går de ut igjenKjenner meg igjen fra da jeg selv jobbet i butikk. Var på et lagerutsalg, og noen dager kunne jeg ha en kunde i timen, som bare gikk en runde og kikket litt. Er begrenset hvor mange ganger man kan brette og sortere de samme klærne!