Felles skravle 2015

Hehe, noen ganger er jeg glad for at jeg ikke har kjeller :)

Noen ting er veldig kjekt å ha der nede da;)
Er ikke alt som brukes hver dag, men det brukes, så da kan det bo i kjelleren:)

Jeg å, men middag om 1 time så venter :)
Middag, ja. Det hadde jeg nesten glemt. Tror jeg må sende en mld til mannen og høre når han kommer hjem fra jobb i dag.

Føler meg ikke så veldig effektiv jeg heller :wacky:

Godt det ikke bare er meg :D

Jeg har ikke gjort noe. Eller har ringt NAV, lønnskontor og frem og tilbake. Fikk avslag på søknad om foreldrepenger fordi de manglet terminbekreftelse, så har nå ringt rundt om kring for å høre hvor den har blitt av. Jeg leverte nemlig den inn for flere mnd siden. Blir frustrert når man får motstridende beskjeder fra alle jeg ringer til. Nå har jeg imidlertid bare tatt saken i egne hender og sender inn en kopi selv.

Må vel ofte gjøre ting selv? :o
Hvem skulle ha sendt den inn?

Hvordan går det med deg i dag forresten? Skjer det noe snart eller? :)

Har vært i butikken, fysio behandling, vært med venninna mi til legen, så jeg til legen og bilen på EU kontroll

Da har du gjort litt da:)
Lurer på om jeg skal tusle en tur i sola med vofsen jeg

Godt det ikke bare er meg :D

Må vel ofte gjøre ting selv? :o
Hvem skulle ha sendt den inn?

Hvordan går det med deg i dag forresten? Skjer det noe snart eller? :)
Jobben skulle ha den for å sende til regnskapskontoret. Regnskapskontoret skulle videresende til NAV sammen med lønnsopplysninger.

Etter at jeg fikk brev om avslag purret jeg på jobben og spurte om de ikke hadde sendt inn, og joda, det hadde de. De trodde de bare var litt treige på regnskap.

Regnskapsavd. på sin side mener at de aldri sender slikt videre, men skjønner ikke hva de skal med terminbekreftelsen min da. Jeg er den 5. gravide på jobben på ca. ett år, så skulle tro de visste hva de drev med.

Veldig glad jeg får forhåndsbetalt lønn, og at det er jobben som får refundert lønnsutgiftene mine fra NAV, ellers hadde jeg sittet her uten penger.

Jobber forresten i kommunen, så regnskapsavd. er en helt annen arbeidsplass enn min jobb.

Ellers skjer det lite :( Våknet to ganger i natt av sinnsyke menssmerter, men det ga seg etter noen minutter hver gang. Ingenting nytt siden da...

Ja var deilig ute nå. Så temperaturmåler visste 9 grader i sola :)
9 grader hørtes deilig ut! Her er det et par minus i skyggen, men i solen vet jeg ikke.

Vi så på et Lego sett til frøkna i år, men kom frem til at hun fremdeles var litt liten til det.
Fant det til halv pris noe som er veldig hyggelig ved tanke på at det egentlig koster 1000
Det var veldig lurt! Til jul er hun jo mye større :) Penger spart er alltid kjekt!

Jobben skulle ha den for å sende til regnskapskontoret. Regnskapskontoret skulle videresende til NAV sammen med lønnsopplysninger.

Etter at jeg fikk brev om avslag purret jeg på jobben og spurte om de ikke hadde sendt inn, og joda, det hadde de. De trodde de bare var litt treige på regnskap.

Regnskapsavd. på sin side mener at de aldri sender slikt videre, men skjønner ikke hva de skal med terminbekreftelsen min da. Jeg er den 5. gravide på jobben på ca. ett år, så skulle tro de visste hva de drev med.

Veldig glad jeg får forhåndsbetalt lønn, og at det er jobben som får refundert lønnsutgiftene mine fra NAV, ellers hadde jeg sittet her uten penger.

Jobber forresten i kommunen, så regnskapsavd. er en helt annen arbeidsplass enn min jobb.

Ellers skjer det lite :( Våknet to ganger i natt av sinnsyke menssmerter, men det ga seg etter noen minutter hver gang. Ingenting nytt siden da...

Men om regnskapavd mener de ikke skal sende inn, bør de jo gi beskjed...
Håper det ordner seg raskt da. Er så kjedelig når ting ikke går som det skal, og NAV er vel gjerne ikke av de raskeste alltid de heller:p

Bra du får betalt da. Utrolig kjedelig å gå uten penger. Jeg gikk 3 mnd en gang fordi sjefen ikke hadde sendt inn lønnsopplysninger. Fikk ikke beskjed før jeg ringte og purra på nav heller:o

Hvir lenge må du gå over termin før de setter igang da? Venter vel bare på å få møte lille nurket du nå?♡

Back
Topp