Jeg nådde faktisk gårsdagens mål. Imponert over meg selvhehe ja det gjør nok det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg nådde faktisk gårsdagens mål. Imponert over meg selvhehe ja det gjør nok det![]()
Det er mer enn meg, jeg tipper 20, men det pleier å bli et frafalle etterhvert så er ikke sikker på om flere enn 15 klarer detTipper vi blir 30 stk ca.
Sist var vi ca 30. Og nesten alle ned til 30 henger med så langt. Har ikke sett hvem alle er som er på topp så vet ikke om de er de som pleier å henge med, men tror vi som er på lista herfra kommer til å henge medDet er mer enn meg, jeg tipper 20, men det pleier å bli et frafalle etterhvert så er ikke sikker på om flere enn 15 klarer det![]()
så bra! da er du jo i rute daJeg nådde faktisk gårsdagens mål. Imponert over meg selv![]()
Det er ikke romstørrelsen som er problemet her, det er bare at jeg har liksom ikke bruk for den.... Vi har seng, vi har vugge, vi har... vel, ingen baby.
Jepp. Gjør jo ikke noe om man skravler igjen noen dager slik dere har gjort da. Vi får se...så bra! da er du jo i rute da![]()
Lykke tilDa er det straks lege her![]()
jepp.. har jo gjort en del allerede
Vi hadde dem jo hele gjengen her i fjor sommer. Da hadde vi 6 barn og 4 voksne herDe kommer til sommeren også. muligens rundt termin. Å da kommer hvertfall svigermor også. Men da skal de største ungene få sove i 6 manns telt ute i hagen. Så kan de under 5 år sove inne
![]()
Så deiligGod morgen. Her har jeg akkurat tatt en dusj. Skal spise litt, så tenkte jeg å besøke ei venninne. Ikke så mange planer![]()
Hehekl 16Du må gjerne komme innom
![]()
Da er det greit å ikke ha så mange planerSå deiligjeg har ingen planer i dag ! Er så sliten i dag
hahaha ja jeg kan ta fri noen dager nåJepp. Gjør jo ikke noe om man skravler igjen noen dager slik dere har gjort da. Vi får se...
JaDa er det greit å ikke ha så mange planer![]()
Kjekt om det blir mye som skjer hjemmehahaha ja jeg kan ta fri noen dager nå![]()
Ja hvertfall her.. vi har stor hage og 6 manns teltBlir livlig dahehe
Men telt funker jo fint på sommeren![]()
Nå har du jo liksom handlet det du "kan" handleHehefår se
Litt samme her men i det siste har jeg greid å begrenset megJaer veldig dårlig på det generelt, lager alltid for mange avtaler
Nei Vakke det jeg tenkte påNå har du jo liksom handlet det du "kan" handleså nå er det jo ikke noe farlig
![]()
Det er braLitt samme her men i det siste har jeg greid å begrenset meg![]()
Jeg har også nådd målet faktiskJepp. Gjør jo ikke noe om man skravler igjen noen dager slik dere har gjort da. Vi får se...