Felles skravle 2015

Nei, kanskje jeg skal begynne å tenke på å begynne å gjøre meg klar til å dra til legen :rolleyes:

Har time kl 12:40, tenker jeg er der ca 15 minutter før slik at hun sekeretæten får tid til å veie meg og sjekke urinen før jeg går inn til legen.
15-20 minutter å kjøre....

Vi har heller ikke telt, men det skulle vi hatt, eldstemann har veldig lyst å sove i telt i hagen!

Husker vi gjorde det da vi var små. Det var kjempestas. Men blit vel ikke flr om noen år for lille her da, så er ikke noe hastverk enda:)

Da var man ferdig. Ble tatt en blodprøve. Spurte hvor lang tid det ville ta å få svar og da kom det fra de 14 DAGER!!!

Nei, kanskje jeg skal begynne å tenke på å begynne å gjøre meg klar til å dra til legen :rolleyes:

Har time kl 12:40, tenker jeg er der ca 15 minutter før slik at hun sekeretæten får tid til å veie meg og sjekke urinen før jeg går inn til legen.
15-20 minutter å kjøre....

Da er jeg spent på oppdatering etter timen på hvilken prosent dere blir enige om

Ja får det :D når drar du innover da ? :)
altså :P nå fikk jeg jo som vanlig spørsmål om å komme tidligere. Så jeg begynner muligens kl 15 :P Men jeg kommer ikke noe særlig før. Farmor og jeg skal hente Vesla i bhg før hun kjører meg ned på jobben

Back
Topp