Nei hadde bare plasserings målHar du plasseringsmål og du da? I tillegg til antall innlegg?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei hadde bare plasserings målHar du plasseringsmål og du da? I tillegg til antall innlegg?![]()
Nei det føles godt å få trentahh.. Du skulle kanskje droppa treninga i går![]()
jaja.. Men hvis du blir så sliten i dag?Nei det føles godt å få trent![]()
Var pga alt jeg gjordejaja.. Men hvis du blir så sliten i dag?
Lykke tilNei, kanskje jeg skal begynne å tenke på å begynne å gjøre meg klar til å dra til legen
Har time kl 12:40, tenker jeg er der ca 15 minutter før slik at hun sekeretæten får tid til å veie meg og sjekke urinen før jeg går inn til legen.
15-20 minutter å kjøre....
Vi har heller ikke telt, men det skulle vi hatt, eldstemann har veldig lyst å sove i telt i hagen!
Var pga alt jeg gjordeså var jeg sliten fra søndag å
Går braSå lenge du ikke sliter deg helt ut jenta mi!
![]()
ser denMå fikse hagen førsthihi
Nei, kanskje jeg skal begynne å tenke på å begynne å gjøre meg klar til å dra til legen
Har time kl 12:40, tenker jeg er der ca 15 minutter før slik at hun sekeretæten får tid til å veie meg og sjekke urinen før jeg går inn til legen.
15-20 minutter å kjøre....
oij! det var lenge!!!Da var man ferdig. Ble tatt en blodprøve. Spurte hvor lang tid det ville ta å få svar og da kom det fra de 14 DAGER!!!
Ja får detså braDa får du hente inn litt energi
![]()
Ja de ble sendt inn til Akeroij! det var lenge!!!
Det er lenge :ODa var man ferdig. Ble tatt en blodprøve. Spurte hvor lang tid det ville ta å få svar og da kom det fra de 14 DAGER!!!
Hvis jeg er gravid så får jeg evt ikke vite noe før jeg er 8 uker på veiDet er lenge :O
altsåJa får detnår drar du innover da ?
![]()