Felles skravle 2015

Vet dere hva som er veldig dumt?
Ha matprogram på TV'n mens man sitter og er veldig sulten...

Det er sånnsett jeg også, men jeg har ikke så mye tid til å skravle hele tiden. Men i dag er jeg jo hjemme.
Jeg er hjemme bare på dagen i dag. :P skal jobbe fra 16-20 igjen :) Men i dag kommer jeg tidligere hjem enn i går.
Vesla var jo hos oldeforeldrene sine i går. Men oldmor hadde kjørt avgårde med bilsetet hennes når vi kom for å hente henne så vi måtte vente på at min farmor (som jeg har arvet skavlinga fra) skulle komme hjem.
Å da hun kom måtte hun og jeg skravle litt :P
Hun har hvert som en mamma for meg siden jeg var 16, så hun er liksom den som er mest engasjert i mageprinsen og Velsa..

Jeg er hjemme bare på dagen i dag. :p skal jobbe fra 16-20 igjen :) Men i dag kommer jeg tidligere hjem enn i går.
Vesla var jo hos oldeforeldrene sine i går. Men oldmor hadde kjørt avgårde med bilsetet hennes når vi kom for å hente henne så vi måtte vente på at min farmor (som jeg har arvet skavlinga fra) skulle komme hjem.
Å da hun kom måtte hun og jeg skravle litt :p
Hun har hvert som en mamma for meg siden jeg var 16, så hun er liksom den som er mest engasjert i mageprinsen og Velsa..

Jeg jobbet hele dagen i går. Parkerte 8.35 utenfor etter å ha levert storebror på skolen, og dro derfra sånn rundt 22.
Sånne dager er slitsomme, glad det ikke er mange igjen av dem (årsoppgjør, jeg jobber jo med regnskap)

Det tror jeg på.

Jeg har ikke på tv, det holder at lillesøster ser Dora på ipaden, da orker ikke jeg lyf dra tv i tilelgg.

Jeg klarer virkelig ikke iPad-lyd av Dora lenger, er til å bli sprø av.
Var så glad når NetFlix fjernet nicolodion serier og frøkna ikke fant Dora lenger.

Jeg jobbet hele dagen i går. Parkerte 8.35 utenfor etter å ha levert storebror på skolen, og dro derfra sånn rundt 22.
Sånne dager er slitsomme, glad det ikke er mange igjen av dem (årsoppgjør, jeg jobber jo med regnskap)
Har hatt sånn jobb jeg også.
Jobbet med kvotemegling for noen år siden. alt av kontrakter osv skulle være innlevert til Landbruksdepartementet innen 1. august. Så de siste ukene var laaaaaaaage dager..

hehe skulle begynt å gjøre klart til besøk i morgen...
GI MEG STYRKE!

Prøver å samle litt, men har ikke så mye å ta av:o hehe
Når på dagen kommer de da?

Prøver å samle litt, men har ikke så mye å ta av:eek: hehe
Når på dagen kommer de da?
Jeg aaaaaaaaner ikke... De kommer med toget. Men de snakket om å ta en tur innom Oslo.. De har totalt 5 barn.
Så det er ikke ofte de har helt barnefri og fri fri samtidig.. Så jeg tror de il ha litt kjæreste tid også.. De gav i hvertfall kalr beskjed om at de ville ha ett rom de kunne låse :laughing021:laughing021

Jeg klarer virkelig ikke iPad-lyd av Dora lenger, er til å bli sprø av.
Var så glad når NetFlix fjernet nicolodion serier og frøkna ikke fant Dora lenger.

Vi har viaplay, og der finner hun det. Jeg er ganske god på å høre på uten å faktisk høre på, så det går fint. Men ikke tv samtidig.

Har hatt sånn jobb jeg også.
Jobbet med kvotemegling for noen år siden. alt av kontrakter osv skulle være innlevert til Landbruksdepartementet innen 1. august. Så de siste ukene var laaaaaaaage dager..

Usj, de siste ukene av juli må jo være kjipere enn å ha det i januar/februar. Tross alt er det vinter, det er ikke sånn at resten av verden har sommerferie...

Usj, de siste ukene av juli må jo være kjipere enn å ha det i januar/februar. Tross alt er det vinter, det er ikke sånn at resten av verden har sommerferie...
jepp.... Det var ikke artig å sitte/løpe rundt på kontorene med headsettet på hodet med permer og papirer oppetter ørene å se at sola skinte utenfor vinduet å målestokken viste 30 grader :wacky:

jepp.... Det var ikke artig å sitte/løpe rundt på kontorene med headsettet på hodet med permer og papirer oppetter ørene å se at sola skinte utenfor vinduet å målestokken viste 30 grader :wacky:
Tross alt bedre å se at det snør

Jeg aaaaaaaaner ikke... De kommer med toget. Men de snakket om å ta en tur innom Oslo.. De har totalt 5 barn.
Så det er ikke ofte de har helt barnefri og fri fri samtidig.. Så jeg tror de il ha litt kjæreste tid også.. De gav i hvertfall kalr beskjed om at de ville ha ett rom de kunne låse :laughing021:laughing021

5 barn ja. Har litt å henge fingrene i da...hehe
Skjønner godt de vil ha låsbart rom da:p hehe
Men da er det jo greit å få gjort litt i dag så det ikke blir mye stress i morgen:)

Back
Topp