Vet dere hva som er veldig dumt?
Ha matprogram på TV'n mens man sitter og er veldig sulten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sendte mail i går tidlig, trekning på søndag.
Hadde ikke forventet å få den så kjapt![]()
wow, nå ble jeg imponert
Kan vi få se bilde av den når den er satt opp?
Jeg er hjemme bare på dagen i dag.Det er sånnsett jeg også, men jeg har ikke så mye tid til å skravle hele tiden. Men i dag er jeg jo hjemme.
Vet dere hva som er veldig dumt?
Imponerende!! blir spennende å se den montert og i bruk etterhvert!Jeg sendte mail i går tidlig, trekning på søndag.
Hadde ikke forventet å få den så kjapt![]()
hehe skulle begynt å gjøre klart til besøk i morgen...Tror det er mange som ikke liker hamhaha
Får begynne planlegginga mi snart vel![]()
Jeg er hjemme bare på dagen i dag.skal jobbe fra 16-20 igjen
Men i dag kommer jeg tidligere hjem enn i går.
Vesla var jo hos oldeforeldrene sine i går. Men oldmor hadde kjørt avgårde med bilsetet hennes når vi kom for å hente henne så vi måtte vente på at min farmor (som jeg har arvet skavlinga fra) skulle komme hjem.
Å da hun kom måtte hun og jeg skravle litt
Hun har hvert som en mamma for meg siden jeg var 16, så hun er liksom den som er mest engasjert i mageprinsen og Velsa..
Det tror jeg på.
Jeg har ikke på tv, det holder at lillesøster ser Dora på ipaden, da orker ikke jeg lyf dra tv i tilelgg.
Har hatt sånn jobb jeg også.Jeg jobbet hele dagen i går. Parkerte 8.35 utenfor etter å ha levert storebror på skolen, og dro derfra sånn rundt 22.
Sånne dager er slitsomme, glad det ikke er mange igjen av dem (årsoppgjør, jeg jobber jo med regnskap)
Imponerende!! blir spennende å se den montert og i bruk etterhvert!![]()
Det fikser duHåper jeg får plass til den da!!!![]()
hehe skulle begynt å gjøre klart til besøk i morgen...
GI MEG STYRKE!
Jeg aaaaaaaaner ikke... De kommer med toget. Men de snakket om å ta en tur innom Oslo.. De har totalt 5 barn.Prøver å samle litt, men har ikke så mye å ta avhehe
Når på dagen kommer de da?

Jeg klarer virkelig ikke iPad-lyd av Dora lenger, er til å bli sprø av.
Var så glad når NetFlix fjernet nicolodion serier og frøkna ikke fant Dora lenger.
Har hatt sånn jobb jeg også.
Jobbet med kvotemegling for noen år siden. alt av kontrakter osv skulle være innlevert til Landbruksdepartementet innen 1. august. Så de siste ukene var laaaaaaaage dager..
Håper jeg får plass til den da!!!![]()
jepp.... Det var ikke artig å sitte/løpe rundt på kontorene med headsettet på hodet med permer og papirer oppetter ørene å se at sola skinte utenfor vinduet å målestokken viste 30 graderUsj, de siste ukene av juli må jo være kjipere enn å ha det i januar/februar. Tross alt er det vinter, det er ikke sånn at resten av verden har sommerferie...

Tross alt bedre å se at det snørjepp.... Det var ikke artig å sitte/løpe rundt på kontorene med headsettet på hodet med permer og papirer oppetter ørene å se at sola skinte utenfor vinduet å målestokken viste 30 grader![]()
Jeg aaaaaaaaner ikke... De kommer med toget. Men de snakket om å ta en tur innom Oslo.. De har totalt 5 barn.
Så det er ikke ofte de har helt barnefri og fri fri samtidig.. Så jeg tror de il ha litt kjæreste tid også.. De gav i hvertfall kalr beskjed om at de ville ha ett rom de kunne låse![]()