Ser dette herDu ligger fortsatt ganske så alene på topp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser dette herDu ligger fortsatt ganske så alene på topp![]()
Du liker deg vel der tenker jegSer dette her![]()
At de som er på listen er 9 stykker over dagsmålet allerede.
5 er ikke, men av de 5 er 3 ganske nære.
Det er veldig synd.Er så enig med deg
Tror ikke sjefen min er like enig...haha
Er jo litt morro å ligge på topp.. Men ikke med så stor margin.. Hadde jo hvert litt greit om dere lå litt nærmere i antall innleggDu liker deg vel der tenker jegFlinkskravler
Er jo litt morro å ligge på topp.. Men ikke med så stor margin.. Hadde jo hvert litt greit om dere lå litt nærmere i antall innlegg![]()
Det er veldig synd.
Er jo til sjefens interesse at du ikke skal få varig mèn.
Tiden man eventuelt vil være sykemeldt i et svangerskap vi være kort i forhold til et langt arbeidsliv.
Sjefer bør være mer interessert i å holde deg frisk når du ikke er gravid, enn å holde deg for lenge i jobb som gravid
godt å høreVi får gjøre som best vi kan
godt å hørePrøver å henge litt tilbake.. Men det er ikke lett da
![]()
Rask levering må jeg si
Levert på døra til og med♡
Grunn til å tømme babyrommet så jeg finner ut om jeg får plass
Vis vedlegget 101856
Du skal ikke lide fordi han ikke klarer å oppføre seg sikkerlig! Liker ikke sjefen dinJa, er slik jeg tenker og. Men som eneste ansatt så skjønner jeg jo at han sliter, men det er ikke mitt problemhehe
Siden det ble som det ble, at han ble grinete, er jeg veldig fornøyd led at jeg fikk svangerskapspenger![]()
Jeg er jo veldig pratesyk av naturHehe, tror ikke det er så lett for deg, nei.
Jeg er jo veldig pratesyk av naturLigger i genene mine
![]()
Vikar da, han mp jo bare få inn en vikar.
wow, nå ble jeg imponertRask levering må jeg si
Levert på døra til og med♡
Grunn til å tømme babyrommet så jeg finner ut om jeg får plass
Vis vedlegget 101856
Jeg sendte mail i går tidlig, trekning på søndag.Det var seriøst rask levering, var det ikke trukket i går???
Du skal ikke lide fordi han ikke klarer å oppføre seg sikkerlig! Liker ikke sjefen din![]()
Tror ikke han gidder å bruke energien p å det faktiskså det blir jo verst for ham...vet kona hjelper til litt da