Felles skravle 2015

At de som er på listen er 9 stykker over dagsmålet allerede.
5 er ikke, men av de 5 er 3 ganske nære.

Ja, at det er mange som blir ajour er det ikketvil om, jeg lurte bare på hva folk reelt prøver på.

Jeg PRØVER ikke egentlig på 1500, ettersom jeg fortsatt ikke har plass til den vuggen, og veska ikke er helt min farge, men jeg kommer nok til å prøve meg liekvel. En hjemmedag i dag, og muligens i morgen, så få vi se hvor langt frempå jeg evt kommer.

Lillesøster er fint i form til at jeg kan sitte under pleddet. Dvs, jeg er fint i form til å trives best under pleddet. Og da sitter jeg bare her. Gidde rikke styre med så mye annet. Vaske litt klær, eneste. Hører vaskemaskina er ferdig å skylle nå, så da skal jeg sette på vask.

Er så enig med deg:)
Tror ikke sjefen min er like enig...:p haha
Det er veldig synd.
Er jo til sjefens interesse at du ikke skal få varig mèn.
Tiden man eventuelt vil være sykemeldt i et svangerskap vi være kort i forhold til et langt arbeidsliv.
Sjefer bør være mer interessert i å holde deg frisk når du ikke er gravid, enn å holde deg for lenge i jobb som gravid

Er jo litt morro å ligge på topp.. Men ikke med så stor margin.. Hadde jo hvert litt greit om dere lå litt nærmere i antall innlegg :)

Vi får gjøre som best vi kan

Det er veldig synd.
Er jo til sjefens interesse at du ikke skal få varig mèn.
Tiden man eventuelt vil være sykemeldt i et svangerskap vi være kort i forhold til et langt arbeidsliv.
Sjefer bør være mer interessert i å holde deg frisk når du ikke er gravid, enn å holde deg for lenge i jobb som gravid

Ja, er slik jeg tenker og. Men som eneste ansatt så skjønner jeg jo at han sliter, men det er ikke mitt problem:p hehe
Siden det ble som det ble, at han ble grinete, er jeg veldig fornøyd led at jeg fikk svangerskapspenger:)

Vikar da, han mp jo bare få inn en vikar.

Rask levering må jeg si:D
Levert på døra til og med♡
Grunn til å tømme babyrommet så jeg finner ut om jeg får plass:D
1422954990625.jpg

Ja, er slik jeg tenker og. Men som eneste ansatt så skjønner jeg jo at han sliter, men det er ikke mitt problem:p hehe
Siden det ble som det ble, at han ble grinete, er jeg veldig fornøyd led at jeg fikk svangerskapspenger:)
Du skal ikke lide fordi han ikke klarer å oppføre seg sikkerlig! Liker ikke sjefen din :P

Jeg er jo veldig pratesyk av natur :p Ligger i genene mine :D

Det er sånnsett jeg også, men jeg har ikke så mye tid til å skravle hele tiden. Men i dag er jeg jo hjemme.

Vikar da, han mp jo bare få inn en vikar.

Tror ikke han gidder å bruke energien p å det faktisk:p så det blir jo verst for ham...vet kona hjelper til litt da

Det var seriøst rask levering, var det ikke trukket i går???
Jeg sendte mail i går tidlig, trekning på søndag.
Hadde ikke forventet å få den så kjapt:o

Du skal ikke lide fordi han ikke klarer å oppføre seg sikkerlig! Liker ikke sjefen din :P

Tror det er mange som ikke liker ham:p haha
Får begynne planlegginga mi snart vel;)

Back
Topp