helt klart.. da er det ikke så fristene for meg ihvertfall å være ute!Tross alt bedre å se at det snør
Jeg er sommermenneske.. ELSKER sol å varme!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
helt klart.. da er det ikke så fristene for meg ihvertfall å være ute!Tross alt bedre å se at det snør
Kan ikke akkurar skryte av romstr her. Blir vel kun den vel...heheDet var det da. Jeg HAR virkelig ingen plass til den. Men så har jeg jo ikke en baby til den heller.
jepp.. har jo gjort en del allerede5 barn ja. Har litt å henge fingrene i da...hehe
Skjønner godt de vil ha låsbart rom dahehe
Men da er det jo greit å få gjort litt i dag så det ikke blir mye stress i morgen![]()
Kan ikke akkurar skryte av romstr her. Blir vel kun den vel...hehe
Så gøy for ungene å kunne sove i telt i hagen, dajepp.. har jo gjort en del allerede
Vi hadde dem jo hele gjengen her i fjor sommer. Da hadde vi 6 barn og 4 voksne herDe kommer til sommeren også. muligens rundt termin. Å da kommer hvertfall svigermor også. Men da skal de største ungene få sove i 6 manns telt ute i hagen. Så kan de under 5 år sove inne
![]()
Lykke til.Da er det straks lege her![]()
JaSå gøy for ungene å kunne sove i telt i hagen, da![]()
God morgenOy som dere skravler. God morgen![]()
Lykke til!!Da er det straks lege her![]()
God morgenOy som dere skravler. God morgen![]()
Sovet lenge her. I grunn veldig deiligGod morgen
Hihi... det går vel fortGod morgen![]()
Må få dagsdosa mi før jeg skal på jobb![]()
Tipper vi blir 30 stk ca.Vi er mange på lista denne gangen!
Hvor mange har reelt et mål om 1500?
Når er det da ?God morgen![]()
Må få dagsdosa mi før jeg skal på jobb![]()
hehe ja det gjør nok detHihi... det går vel fort![]()
God morgen. Her har jeg akkurat tatt en dusj. Skal spise litt, så tenkte jeg å besøke ei venninne. Ikke så mange planerGod morgen jenterkoser meg med is kaffe på senga
planer for dagen ?