Er detEr det is?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er detEr det is?
Kom egentlig på noe som jeg ikke tenkte på før nå. Da jeg gikk med lille mannen tok jeg urin test på legevakt uke4 eller 5 og den var negativ.. Kanskje det er håp da jo![]()
da skal jeg holde meg unna den kanalen. har grinet nok i dag av tv.. hahah... har ingen kontroll over tårene som svømmer over kantenLiv og død
6+0 <3Håp♡
Hvor langt på vei er du nå om det er en spire da?![]()
Kaker og boller! Dere må ikke friste sånn, da blir jeg nødt til å lete noe frem fra fryseren![]()
Trelags trøffelkake (sjokoladekake)![]()
Hva slags smak da?Jeg har villt lyst på ostekake nå![]()
Det skal jeg også se i dag, begynner vel å gråte30 minutter igjen til "på liv og død"![]()
Blir spennende å se nå daOg Klatremus LillemannPlutselig, sånn helt ut av det blå, ligger de på topplasseringene igjen!
Herlighet, jeg får vann i munnen! Hadde helt glemt den kaken, jeg, men den er jo sinnsykt god!Lurer på om jeg må lage waleskringle snart![]()
Satt på jeg ogBegynner NÅ!!!
Så lenge et er antall innlegg det går på, og ikke plassering er det vel ikke så farlig om de spurter litt![]()
Det har begynt, så du må slå på tv med en gang!Det skal jeg også se i dag, begynner vel å gråte
Hvilken is ble det?Rakk å dra på butikken og kjlpe is før programmet da![]()
Finnes det mange ulike?Hva slags smak da?
Du har vel svinekam. Er vel noe lignende det og?Dysleksi er en fin venn
Jeg leste svinerull, ikke svissrull, og lurte veldig på hva svinerull hadde med rullekake å gjøre![]()