Felles skravle 2015

Er til meg selv det hadde blitt her og. Klarer ikke holde fingrene unna
Og jeg vil jo helst ned i vekt :p :p

Joa, men det kjem :) Må ha litt godis i frysen når mor blir fortvila :P

Kom egentlig på noe som jeg ikke tenkte på før nå. Da jeg gikk med lille mannen tok jeg urin test på legevakt uke4 eller 5 og den var negativ.. Kanskje det er håp da jo :)

Kaker og boller! Dere må ikke friste sånn, da blir jeg nødt til å lete noe frem fra fryseren :D

Altså, jeg ligger langt fra dårlig an, er over målet for i morgen, men dere skavler i dobbelt tempo av meg.
Men på den andre siden, jeg har jobbet i dag, og akkurat slappet en 1,5 time på sengen med netflix på paden uten skravling...

Du får ta deg en skravledag, så har du flere dager til gode;)

hehe er litt flaut å ligge så langt forran alene da.. Men ser jo at m&m ikke er såå langt unna meg da. :)

Jobber for at du ikke skal være helt alene der oppe. Men RonjaR pleier vel å komme sånn plutselig da:p hihi

Ja litt kake, "på liv og død" osv :)
Jeg er også benket opp foran tven sånn at jeg kan få med meg "På liv og død". Har aldri sett det før, men så på reklamen at det handlet om fødsel, så da må jeg nesten se...

Jobber for at du ikke skal være helt alene der oppe. Men RonjaR pleier vel å komme sånn plutselig da:p hihi
Og Klatremus Lillemann :P Plutselig, sånn helt ut av det blå, ligger de på topplasseringene igjen!

Back
Topp