du ligger ikke dårlig ann. bare du når 1500 i slutten av mnd greier du deg fintNår jeg ser dere får jeg på følelsen av at jeg ligger veldig dårlig an![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
du ligger ikke dårlig ann. bare du når 1500 i slutten av mnd greier du deg fintNår jeg ser dere får jeg på følelsen av at jeg ligger veldig dårlig an![]()
Er til meg selv det hadde blitt her og. Klarer ikke holde fingrene unna
Og jeg vil jo helst ned i vekt![]()
![]()
Litt forskjellighar falt helt ut av samtalen. har lagt frøkena nå. hva er det det skravles om nå?
kake ser jeg..Litt forskjellig![]()
det kan det jo være, håper du får positiv iløpet av få dager nåKom egentlig på noe som jeg ikke tenkte på før nå. Da jeg gikk med lille mannen tok jeg urin test på legevakt uke4 eller 5 og den var negativ.. Kanskje det er håp da jo![]()
Ja litt kake, "på liv og død" osvkake ser jeg..blir ofte mange samtaler samtidig
![]()
Det er bra detjammen... jeg vil ikke ta fri.... trives for godt sammen med dere![]()
Skal til legen i morradet kan det jo være, håper du får positiv iløpet av få dager nå
Altså, jeg ligger langt fra dårlig an, er over målet for i morgen, men dere skavler i dobbelt tempo av meg.
Men på den andre siden, jeg har jobbet i dag, og akkurat slappet en 1,5 time på sengen med netflix på paden uten skravling...
Hva slags kake da?Slappa av og ete kaketells det?
![]()
hehe er litt flaut å ligge så langt forran alene da.. Men ser jo at m&m ikke er såå langt unna meg da.![]()
Jeg er også benket opp foran tven sånn at jeg kan få med meg "På liv og død". Har aldri sett det før, men så på reklamen at det handlet om fødsel, så da må jeg nesten se...Ja litt kake, "på liv og død" osv![]()
Og Klatremus LillemannJobber for at du ikke skal være helt alene der oppe. Men RonjaR pleier vel å komme sånn plutselig dahihi
*sikle sikle*Trelags trøffelkake (sjokoladekake)![]()
Har du i fryseren du da. HeldiggrisKaker og boller! Dere må ikke friste sånn, da blir jeg nødt til å lete noe frem fra fryseren![]()
Hahaha, så ille er vi vel ikkeÅåå, is....
Orker jeg å reise meg å gå i frysen nå, det er jo farlig.
Dere vil jo skravle minst 10 siden mens jeg er og henter![]()