skal jeg komme å se på degDa er jeg på mølla jenter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skal jeg komme å se på degDa er jeg på mølla jenter
Ikke jeg heller egentlig, kanskje je gkan få lokka mannen til detMmmm... Is! Orker ikke ut å kjøpe![]()
Ja. Benyttet meg av det mer enn en gang. Hjelper å skrive å bare få det utHelt enig. Om man så bare trenger å lufte litt tanker er det godt![]()
ja enig. besteforeldrene mine har campingvogn i helgeroa.. hatt det siden jeg var 6 år.. så sommerene mine tilbragte jeg der![]()
joooooda... snart har dere tatt meg igjen alle sammenEr nok ingen som klaer det med det første
Tenkte å ha med kake til jobb fredag. Litt kos siste dag.
Gelekake
Svissrull bunn+kanter
Ha i pisket krem blandet med gul gele for å få fromasj inni
Lokk oppå med svissrull
Skjære opp banan og druer og pynte oppå "lokket"
For så å ha lilla/rød gele på toppen
Den kaken er Så god!
Ja. Benyttet meg av det mer enn en gang. Hjelper å skrive å bare få det ut![]()
Kake kake kakeNo fekk eg såååå lyst på rullekake![]()
Ja. Lett å få inntrykk på blogger og facebook at alt er en rosa sky hele tidenSamme her.. Hadde en litt dårlig periode for noen uker siden, og da var det godt å høre at man ikke er alene om det, og at man er helt nomalt.
Jeg å har lyst på noe.. Sendte meld til sambo som er ute og sa at jeg hadde lyst på noe, men at vi ikke hadde noeKake kake kake
Is is is
Bolleeeer
Har lyst på alt mulig. Mmmm
Kake kake kake
Is is is
Bolleeeer
Har lyst på alt mulig. Mmmm
Ja. Lett å få inntrykk på blogger og facebook at alt er en rosa sky hele tiden
Kommer han hjem med noe da tror du?Jeg å har lyst på noe.. Sendte meld til sambo som er ute og sa at jeg hadde lyst på noe, men at vi ikke hadde noe![]()
Jeg gidder ikke fylle opp fryserenSkal setta av ein dag og laga ein del bollar, kanelknutar osv. Må fylla opp frysaren før twinsa kjem![]()
håper detKommer han hjem med noe da tror du?![]()
Jeg vil virkelig inn i buksene mine igjen. Så jeg håååperJa.. Og kropsfikseringen i dagens samfunn er helt uoppnåelig føler jeg.. Begynner jo allerede nå å bli redd for at kroppen ikke skal bli som før, dette er jo er periode hvor man skal trives med den voksende magen, men tankene går mer på hvordan man ser ut i bikini til sommeren![]()
Jeg gidder ikke fylle opp fryserengidder ikke varte opp besøk. Er jo de som skal varte opp meg
hehehe
Er til meg selv det hadde blitt her og. Klarer ikke holde fingrene unnaEg må ha til meg sjølvOgså synes eg det er veldig greitt med litt sånn just in case
![]()