Får se på resultater først da..
Hehe.. Har du sydd noe før eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får se på resultater først da..
Nå som du skal ha små igjen, så skjønnr jeg detDu sier ikke det du!!! Skjønner at keg sliter eller?![]()
Ja, sparer mye på detgravejobben og å kjøre inn og ut masse er jo dyrt! Har jo kjeller og her, så da blir det å grave langt ned.. men nede i kjellern skal vi nok gjøre mye selv da
Å jeg har jo jente fra før. Så vi har null klær til guttNå som du skal ha små igjen, så skjønnr jeg det
Hehe.. Så lenge man trives med slik man har det, så er det jo greit. Men trenger jo ikke å gjøre det så dyrt om det ikke er nødvendig da![]()
Blir shopping på deg da?Å jeg har jo jente fra før. Så vi har null klær til gutt![]()
Er ikke noe mindre med klær til Vesla her heller. Så det gjør ikke saken bedre
Oi! Nok å sette fingrene i her! Så først nå hvor mye stoffer jeg egentlig hadde bestiltVis vedlegget 101753
Hva skal du sy?Oi! Nok å sette fingrene i her! Så først nå hvor mye stoffer jeg egentlig hadde bestiltVis vedlegget 101753
Joda.. orker ikke begynne idag i alle fall ;-)Sååp gøy
Kose deg masse nå![]()
Joda.. orker ikke begynne idag i alle fall ;-)
Hmm.. har kjøpt denne boka! Her er det MASSE fint, både lyer, heldresser, bodyer, t skjorter, singleter og kjoler.. og så skal jeg sy siklesmekker.. og kanskje et trekk til newbornsetet til tripptrappenHva skal du sy?![]()
Imorra skal jeg jobbe.. kanskje onsdag hvis formen er okFår lage en plan på hva du skal sy da vettu, så begynner du i morgen![]()
I morgen skal jeg også på jobb.Imorra skal jeg jobbe.. kanskje onsdag hvis formen er ok
70% er godkjent, daMå ta meg en runde snart jeg også. Har bare kjønnsnøytrale klær, og fant ut kjønn for snart 2 uker siden...
Vi har bare barnerommet å pusse oppDet har vært gjesterom, men er ikke pusset opp siden forrige eiere. Derfor er det masse skruehull og flekker på veggene. Gleder meg til å få malt over det hele. Skal male tak og vinduskarm også, så det blir nok å gjøre
![]()
Ja, eneste er et møte jeg bør være med på på mandag, men får se hva de sier på jobb..I morgen skal jeg også på jobb.
Sistr uken.
Blir din siste uke og da?![]()
Han vil ikke bruke penger i det hele tattlitt slitsomt noen ganger det og. Er ikke den som bruker mye selv altså, men noen ganger er det faktisk greit.
Men nå ble det gjort mye her i 2010 da, så det var ganske nyoppusset da vi flyttet inn. Men de har bare tatt det overfladiske
Drenering og tak er det ingen som hadde brydd seg om, som begge var fra byggeåret. Så neste prosjekt her må vel bli taket