Vi har masse i 56 ;-)Name It har jo så mye fint. Ser jeg sliter litt med å finne klær i str 50-56, men kjøper alltid klær til faddebarn o.l. på name it eller polarn og pyret da de er fra 1,5 år og oppover![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har masse i 56 ;-)Name It har jo så mye fint. Ser jeg sliter litt med å finne klær i str 50-56, men kjøper alltid klær til faddebarn o.l. på name it eller polarn og pyret da de er fra 1,5 år og oppover![]()
Er en name-it butikk ikke langt fra legekontoret til min fast lege, og jeg skal til legen i morgen.....Ja det er de![]()
Lykke tilEr en name-it butikk ikke langt fra legekontoret til min fast lege, og jeg skal til legen i morgen.....
Vi har masse i 56 ;-)
Kom på jobb å noe av det jeg har holdt av har kommet på 70%.
What to do liksom
Vis vedlegget 101744Vis vedlegget 101745Vis vedlegget 101746
Er vel ingen rom som MÅ pusses opp for å si det slik.. Pusser bare opp for å få det slik vi vil ha detSkal pusse opp yttergangen i løpet av denne mnd og vår soverom før babyen kommer tenker vi.
Bra det snart er vår og vi kan holde på litt mer ute, lei av å gå i gipsstøv overalt
Hva med dere?
Enig det, har du sett noe av merket babycotton son det har fått inn på BarnasHus?
Den er så gode, myke og søte
Nå har pakken fra stoff og stil kommet, jeg har hentet den og sitter og manner meg opp for å få energi til å åpne den![]()
Har ikke vært så mye på barnas hus, har babyshop der jeg jobber, så har vært litt der. Men veldig begrenset utvalg og dårlig sevice..Kanskje jeg skal ta meg en tur på barnas hus neste uke
![]()
Hehe.. Kanskje det..?
Han er av den typen som ikke bare kan male et rom for å pusse opp.. Det skal fores ut og byttes gulv og tak, legge nytt elektrisk med spotter og flere stikkontakter osv. Selv om han har en plan m å gjøre det ferdig på f.eks 3 uker, blir det gjort på 1-2 helger i stedet..![]()
Jepp, men jeg er på jobb de aller, aller fleste av dem.
Og sniker likevel
Med fare for å virke som jeg reklamerer. Men. Vi har nettbutikk også. Kan sende deg linken.Vet de har en nameit butikk i trondheim, men finner så mye til gutt og lite til jente.. :/
Det er den som er værst ja!!Det der er tortur ja. Spesielt den blå veggen![]()
Effektiv og da. Her kommer ikke mannen igang herhaha
Men har forsåvidt ikke råd til boe dyr oppussing heller da. Nettopp brukt noen tusen på drenering og![]()
Med fare for å virke som jeg reklamerer. Men. Vi har nettbutikk også. Kan sende deg linken.
Ja, jeg føler meg veldig heldig som har sluppet kvalmen. Var kvalm de første ukene, men det ga seg. Håper det gjør det hos deg og♡Heldig. Ikke morro å føle at man ikke strekker til. Skulle gjort mere i dag jeg også. Huff...
70% er godkjent.70% er godkjent, daMå ta meg en runde snart jeg også. Har bare kjønnsnøytrale klær, og fant ut kjønn for snart 2 uker siden...
Vi har bare barnerommet å pusse oppDet har vært gjesterom, men er ikke pusset opp siden forrige eiere. Derfor er det masse skruehull og flekker på veggene. Gleder meg til å få malt over det hele. Skal male tak og vinduskarm også, så det blir nok å gjøre
![]()
20+2 i dag. Har ikke kjent noe ubehag der før, så jeg er litt engstelig. Håper det går over snart. Kan ha noe med dårlig sovestilling i natt å gjøre.. Satser på det![]()