Felles skravle 2015

Name It har jo så mye fint. Ser jeg sliter litt med å finne klær i str 50-56, men kjøper alltid klær til faddebarn o.l. på name it eller polarn og pyret da de er fra 1,5 år og oppover :)
Vi har masse i 56 ;-)

Nå har pakken fra stoff og stil kommet, jeg har hentet den og sitter og manner meg opp for å få energi til å åpne den :-)

Kom på jobb å noe av det jeg har holdt av har kommet på 70%.
What to do liksom :p
Vis vedlegget 101744Vis vedlegget 101745Vis vedlegget 101746

70% er godkjent, da ;) Må ta meg en runde snart jeg også. Har bare kjønnsnøytrale klær, og fant ut kjønn for snart 2 uker siden...

Er vel ingen rom som MÅ pusses opp for å si det slik.. Pusser bare opp for å få det slik vi vil ha det ;) Skal pusse opp yttergangen i løpet av denne mnd og vår soverom før babyen kommer tenker vi. :)
Bra det snart er vår og vi kan holde på litt mer ute, lei av å gå i gipsstøv overalt :p

Hva med dere?

Vi har bare barnerommet å pusse opp :) Det har vært gjesterom, men er ikke pusset opp siden forrige eiere. Derfor er det masse skruehull og flekker på veggene. Gleder meg til å få malt over det hele. Skal male tak og vinduskarm også, så det blir nok å gjøre :)

Hehe.. Kanskje det..?
Han er av den typen som ikke bare kan male et rom for å pusse opp.. Det skal fores ut og byttes gulv og tak, legge nytt elektrisk med spotter og flere stikkontakter osv. Selv om han har en plan m å gjøre det ferdig på f.eks 3 uker, blir det gjort på 1-2 helger i stedet.. ;)

Effektiv og da. Her kommer ikke mannen igang her:p haha
Men har forsåvidt ikke råd til boe dyr oppussing heller da. Nettopp brukt noen tusen på drenering og:o

Jepp, men jeg er på jobb de aller, aller fleste av dem.

Og sniker likevel

Det var vel bare snakk om 5 innlegg eller noe, så det har du sikkert tatt allerede;) hehe

Effektiv og da. Her kommer ikke mannen igang her:p haha
Men har forsåvidt ikke råd til boe dyr oppussing heller da. Nettopp brukt noen tusen på drenering og:eek:

Drenering er ikke akkurat rimelig nei.. :/ Gått med noen tusen på oppussing de siste 2 årene nå, pluss bygging av dobbetgarasje.. Men tar heldigvis ikke opp noe ekstra lån på oppussingen da, mannen er flink til å spare :)

Heldig. Ikke morro å føle at man ikke strekker til. Skulle gjort mere i dag jeg også. Huff...
Ja, jeg føler meg veldig heldig som har sluppet kvalmen. Var kvalm de første ukene, men det ga seg. Håper det gjør det hos deg og♡

Helt forferdelig. Får jo så dårlig samvittighet og:o

70% er godkjent, da ;) Må ta meg en runde snart jeg også. Har bare kjønnsnøytrale klær, og fant ut kjønn for snart 2 uker siden...

Vi har bare barnerommet å pusse opp :) Det har vært gjesterom, men er ikke pusset opp siden forrige eiere. Derfor er det masse skruehull og flekker på veggene. Gleder meg til å få malt over det hele. Skal male tak og vinduskarm også, så det blir nok å gjøre :)
70% er godkjent. :-P

20+2 i dag. Har ikke kjent noe ubehag der før, så jeg er litt engstelig. Håper det går over snart. Kan ha noe med dårlig sovestilling i natt å gjøre.. Satser på det ;)

Håper det er bedre i morgen da:)
4 uker lenger enn meg da;) jeg er 16+4 i dag

Back
Topp