Februar er vel egentlig lettere enn andre mnd. Januar hadde 3 dager lenger og 500 innlegg mer som kravså 1500 er piece of cake
hihi
Går mye fortere enn man skulle tro når du først setter igang
Skjønner! Trodde det var samme krav hver mnd jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Februar er vel egentlig lettere enn andre mnd. Januar hadde 3 dager lenger og 500 innlegg mer som kravså 1500 er piece of cake
hihi
Går mye fortere enn man skulle tro når du først setter igang
Hahaha, den lyden er nok ikke lettest å sove til neikanskje han gjørs på?
Nesten det samme som meg.Det er jo ikke lenge til! Vet du om det er jente eller gutt du venter da?
Trodde du mente for meg jeg, jeg har 27 dager til permisjon da jeg har termin 21.mars![]()
Ah. Lucky treff da på skrivefeilen
Er jente ja![]()
Jepp, men jeg er på jobb de aller, aller fleste av dem.Det klarer du lett. Mange timer igjen![]()
Heldig. Ikke morro å føle at man ikke strekker til. Skulle gjort mere i dag jeg også. Huff...Huff!!! Ligger helt ødelagt på sofaen
Klarer ikke å utføre det jeg planlegg er for tida fordi jeg blir helt skutt av ingenting
Ikke noe kvalm da heldigvis![]()
Så bra. Håper du slipper å slite noe mer en det du allerede gjør med det da.
Hvor langt på vei er du?
Nesten det samme som meg.
Har termin 30. mast, men er oppsatt til KS 23. mars![]()
Første ja. Din første og?Hehe.. Jah
Så koselig, er det første?
Første ja. Din første og?
Hehe.. Kanskje det..?
Han er av den typen som ikke bare kan male et rom for å pusse opp.. Det skal fores ut og byttes gulv og tak, legge nytt elektrisk med spotter og flere stikkontakter osv. Selv om han har en plan m å gjøre det ferdig på f.eks 3 uker, blir det gjort på 1-2 helger i stedet..![]()
Det har jeg ikke prøvd på noen av de forrige, så vet ikke om det hjelper..Håper bare jeg slipper å gå over termin..! Kjenner jeg er litt lei alleredeVurderer å forhøre meg om modningsakupunktur, men vet ikke om jeg har troen på det..
Han kom hjem på fredag var det så?Det kan være. Men blir ikke like mye fremmover nå som sambo kommer hjem![]()
Så heldig du er som har en så initiativrik mann da! Send ham gjerne over hit av og tilMannen min sutret fælt da jeg ba han om å sparkle barnerommet i går..
Er vel bare 1500/antall dager i måneden.. og så blir det i dag 2. dagen i måneden så da ganger man med 2Mulig jeg ikke skjønte helt, men hvorfor må man ha 107 så langt denne mnd for å vær ajur?
Hva har du handlet?I'm doomed. Å jeg har handla. Pokkers jobb jeg har
I kveldHan kom hjem på fredag var det så?
I'm doomed. Å jeg har handla. Pokkers jobb jeg har
Kjøpt den posen med klær du snakka om på jobben?Eller har dere fått inn vårnyheter?