Felles skravle 2015

Februar er vel egentlig lettere enn andre mnd. Januar hadde 3 dager lenger og 500 innlegg mer som krav;) så 1500 er piece of cake:p hihi

Går mye fortere enn man skulle tro når du først setter igang

Skjønner! Trodde det var samme krav hver mnd jeg ;)

Hahaha, den lyden er nok ikke lettest å sove til nei:p kanskje han gjørs på?

Hehe.. Kanskje det..?
Han er av den typen som ikke bare kan male et rom for å pusse opp.. Det skal fores ut og byttes gulv og tak, legge nytt elektrisk med spotter og flere stikkontakter osv. Selv om han har en plan m å gjøre det ferdig på f.eks 3 uker, blir det gjort på 1-2 helger i stedet.. ;)

Det er jo ikke lenge til! Vet du om det er jente eller gutt du venter da?
Trodde du mente for meg jeg, jeg har 27 dager til permisjon da jeg har termin 21.mars ;)
Nesten det samme som meg.
Har termin 30. mast, men er oppsatt til KS 23. mars :)

Huff!!! Ligger helt ødelagt på sofaen:o
Klarer ikke å utføre det jeg planlegg er for tida fordi jeg blir helt skutt av ingenting:p
Ikke noe kvalm da heldigvis:)
Heldig. Ikke morro å føle at man ikke strekker til. Skulle gjort mere i dag jeg også. Huff...

Så bra. Håper du slipper å slite noe mer en det du allerede gjør med det da.
Hvor langt på vei er du?

20+2 i dag. Har ikke kjent noe ubehag der før, så jeg er litt engstelig. Håper det går over snart. Kan ha noe med dårlig sovestilling i natt å gjøre.. Satser på det ;)

Hehe.. Kanskje det..?
Han er av den typen som ikke bare kan male et rom for å pusse opp.. Det skal fores ut og byttes gulv og tak, legge nytt elektrisk med spotter og flere stikkontakter osv. Selv om han har en plan m å gjøre det ferdig på f.eks 3 uker, blir det gjort på 1-2 helger i stedet.. ;)

Så heldig du er som har en så initiativrik mann da! Send ham gjerne over hit av og til :P Mannen min sutret fælt da jeg ba han om å sparkle barnerommet i går..

Så heldig du er som har en så initiativrik mann da! Send ham gjerne over hit av og til :p Mannen min sutret fælt da jeg ba han om å sparkle barnerommet i går..

Hehe.. Joda, greit å få ting gjort. Men føler meg veldig lat av og til, når jeg egentlig bare har lyst til å sitte i armkroken og se tv ;p

Mulig jeg ikke skjønte helt, men hvorfor må man ha 107 så langt denne mnd for å vær ajur?
Er vel bare 1500/antall dager i måneden.. og så blir det i dag 2. dagen i måneden så da ganger man med 2 :-) trodde jeg...

I'm doomed. Å jeg har handla. Pokkers jobb jeg har

Kjøpt den posen med klær du snakka om på jobben? :) Eller har dere fått inn vårnyheter?

Back
Topp