Felles skravle 2015

Ja, sparer mye på det :-) gravejobben og å kjøre inn og ut masse er jo dyrt! Har jo kjeller og her, så da blir det å grave langt ned.. men nede i kjellern skal vi nok gjøre mye selv da

Kjeller her og, men ikke så høy da. Men ble vel ca 2 meter å grave. Ene veggen tok vi for hånd:p haha
Veldig kjekt med alt som kan gjøres selv:)

Graving hadde blitt dyrt ja, så jeg er glad vi slapp billig unna der:)

Hehe.. Så lenge man trives med slik man har det, så er det jo greit. Men trenger jo ikke å gjøre det så dyrt om det ikke er nødvendig da ;)

Han vil ikke bruke penger i det hele tatt:p litt slitsomt noen ganger det og. Er ikke den som bruker mye selv altså, men noen ganger er det faktisk greit.
Men nå ble det gjort mye her i 2010 da, så det var ganske nyoppusset da vi flyttet inn. Men de har bare tatt det overfladiske:o
Drenering og tak er det ingen som hadde brydd seg om, som begge var fra byggeåret. Så neste prosjekt her må vel bli taket

Oi! Nok å sette fingrene i her! Så først nå hvor mye stoffer jeg egentlig hadde bestilt :-P1422891526224.jpg

Hmm.. har kjøpt denne boka! Her er det MASSE fint, både lyer, heldresser, bodyer, t skjorter, singleter og kjoler.. og så skal jeg sy siklesmekker.. og kanskje et trekk til newbornsetet til tripptrappen

Glemte å legge ved bilde1422891817123.jpg

70% er godkjent, da ;) Må ta meg en runde snart jeg også. Har bare kjønnsnøytrale klær, og fant ut kjønn for snart 2 uker siden...

Vi har bare barnerommet å pusse opp :) Det har vært gjesterom, men er ikke pusset opp siden forrige eiere. Derfor er det masse skruehull og flekker på veggene. Gleder meg til å få malt over det hele. Skal male tak og vinduskarm også, så det blir nok å gjøre :)

Her er barnerommet vår da :) Skal ha et bilde av babyen over kommoden tenkte jeg, så det er litt tomt der akkurat nå..

Vedlegg

• 1.jpg
    1.jpg
    642,2 KB · Visninger: 7
  • 2.jpg
    2.jpg
    677,7 KB · Visninger: 7
  • 3.jpg
    3.jpg
    690,9 KB · Visninger: 7
Han vil ikke bruke penger i det hele tatt:p litt slitsomt noen ganger det og. Er ikke den som bruker mye selv altså, men noen ganger er det faktisk greit.
Men nå ble det gjort mye her i 2010 da, så det var ganske nyoppusset da vi flyttet inn. Men de har bare tatt det overfladiske:eek:
Drenering og tak er det ingen som hadde brydd seg om, som begge var fra byggeåret. Så neste prosjekt her må vel bli taket

Ahh.. Sånn kjedelig oppussing som man egentlig ikke ser noen forandring av.. :(

Back
Topp