Felles skravle 2015

Da er jo Februar en litt vanskelig måned? :) Ikke at jeg har planer om å klare 1500..

Februar er vel egentlig lettere enn andre mnd. Januar hadde 3 dager lenger og 500 innlegg mer som krav;) så 1500 er piece of cake:p hihi

Går mye fortere enn man skulle tro når du først setter igang

Sofaligging hørtes godt ut! Jeg våknet med vondt i halebeinet i dag. Har det fortsatt og er vondt å sitte på kontorstolen :(

Joda, men hadde håpet det skulle lade batteriene litt...hehe
Kanskje det hjelper med en pute å sitte på?

Er du sykemeldt? Jeg har 3dager igjen før permisjonsstart om 1uke:)

Ja, ble sykemeldt 100% i januar pga bekkenløsningssmerter. Siden jeg jobber som frisør fikk jeg ikke gå på jobb lenger, da legen mente det kunne bli mye verre.. Men er jo så utrolig kjedelig å gå hjemme å vente.. Dagene blir så mye lengre..

Her er det han som tar seg av alt slike praktiske ting :)
Mannen min er veldig flink til å bygge, bare ikke til å komme i gang med det...
Dersom han skal gjøre det, blir det stående i eskene, så her er det jeg som bygger

Mannen min er veldig flink til å bygge, bare ikke til å komme i gang med det...
Dersom han skal gjøre det, blir det stående i eskene, så her er det jeg som bygger

Min er motsatt.. Han er den som ikke klarer å sitte i ro.. Her er alarmen på kl 8-9 på helg for at han skal opp i rett tid og få mest mulig ut av dagen.. Heldigvis får jeg sove så lenge jeg vil uten at han sier noe på det.. Ikke at det er lett å sove til lyden av en luftkompressor utenfor soverommet bestandig :p

Ja, ble sykemeldt 100% i januar pga bekkenløsningssmerter. Siden jeg jobber som frisør fikk jeg ikke gå på jobb lenger, da legen mente det kunne bli mye verre.. Men er jo så utrolig kjedelig å gå hjemme å vente.. Dagene blir så mye lengre..
Ja, venting er kjedelig. Heldigvis kun 27 dager til termin nå:)

Her er det han som tar seg av alt slike praktiske ting :)

Mannen her kan ta det som ikke krever for mye konstenrasjon han. Hehe
Han er veldig flink altså, men blir så sinna om han ikke får det til med en gang:p

Min er motsatt.. Han er den som ikke klarer å sitte i ro.. Her er alarmen på kl 8-9 på helg for at han skal opp i rett tid og få mest mulig ut av dagen.. Heldigvis får jeg sove så lenge jeg vil uten at han sier noe på det.. Ikke at det er lett å sove til lyden av en luftkompressor utenfor soverommet bestandig :p
Hahaha, den lyden er nok ikke lettest å sove til nei:p kanskje han gjørs på?

Joda, men hadde håpet det skulle lade batteriene litt...hehe
Kanskje det hjelper med en pute å sitte på?

Har ikke pute her på jobb.. Men fant en pilatesball, det hjalp litt :)

Det er jo ikke lenge til! Vet du om det er jente eller gutt du venter da?
Trodde du mente for meg jeg, jeg har 27 dager til permisjon da jeg har termin 21.mars ;)

Har ikke pute her på jobb.. Men fant en pilatesball, det hjalp litt :)
Så bra. Håper du slipper å slite noe mer en det du allerede gjør med det da.
Hvor langt på vei er du?

Back
Topp