Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Hvordan da tenker du?Da er jo Februar en litt vanskelig måned?Ikke at jeg har planer om å klare 1500..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan da tenker du?Da er jo Februar en litt vanskelig måned?Ikke at jeg har planer om å klare 1500..
Er du sykemeldt? Jeg har 3dager igjen før permisjonsstart om 1ukeEr jo hjemme hele februar, så hvorfor ikke prøve..?![]()
Flink du er. Jeg finnes ikke praktisk
Her er det han som tar seg av alt slike praktiske tingGøy å byggehihi
Mannen er for utålmodig![]()
Da er jo Februar en litt vanskelig måned?Ikke at jeg har planer om å klare 1500..
Sofaligging hørtes godt ut! Jeg våknet med vondt i halebeinet i dag. Har det fortsatt og er vondt å sitte på kontorstolen![]()
Er du sykemeldt? Jeg har 3dager igjen før permisjonsstart om 1uke![]()
Mannen min er veldig flink til å bygge, bare ikke til å komme i gang med det...Her er det han som tar seg av alt slike praktiske ting![]()
Mannen min er veldig flink til å bygge, bare ikke til å komme i gang med det...
Dersom han skal gjøre det, blir det stående i eskene, så her er det jeg som bygger
Ja, venting er kjedelig. Heldigvis kun 27 dager til termin nåJa, ble sykemeldt 100% i januar pga bekkenløsningssmerter. Siden jeg jobber som frisør fikk jeg ikke gå på jobb lenger, da legen mente det kunne bli mye verre.. Men er jo så utrolig kjedelig å gå hjemme å vente.. Dagene blir så mye lengre..
Hehehe. Samme her. Han må dyttes i gangMannen min er veldig flink til å bygge, bare ikke til å komme i gang med det...
Dersom han skal gjøre det, blir det stående i eskene, så her er det jeg som bygger
Ja, venting er kjedelig. Heldigvis kun 27 dager til permisjon nå![]()
Her er det han som tar seg av alt slike praktiske ting![]()
1marsDet er sant..Når er termin hos deg da?
Hahaha, den lyden er nok ikke lettest å sove til neiMin er motsatt.. Han er den som ikke klarer å sitte i ro.. Her er alarmen på kl 8-9 på helg for at han skal opp i rett tid og få mest mulig ut av dagen.. Heldigvis får jeg sove så lenge jeg vil uten at han sier noe på det.. Ikke at det er lett å sove til lyden av en luftkompressor utenfor soverommet bestandig![]()
Joda, men hadde håpet det skulle lade batteriene litt...hehe
Kanskje det hjelper med en pute å sitte på?
Så bra. Håper du slipper å slite noe mer en det du allerede gjør med det da.Har ikke pute her på jobb.. Men fant en pilatesball, det hjalp litt![]()
1marsmente jo seff 27dager til TERMIN
![]()
Ah. Lucky treff da på skrivefeilenDet er jo ikke lenge til! Vet du om det er jente eller gutt du venter da?
Trodde du mente for meg jeg, jeg har 27 dager til permisjon da jeg har termin 21.mars![]()