Nei.. men omelett frister.. vi får se når jeg kommer hjem.. skal visst inn til legen etterpå også..!Har planen klar nå?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei.. men omelett frister.. vi får se når jeg kommer hjem.. skal visst inn til legen etterpå også..!Har planen klar nå?![]()
Akkurat nå. App. Men hjemme. Laptop.
Jeg må rigge sengeplasser til 5 personerForståelig. Blir bestandig litt rot her etter helg. Må rydde på kjøkkenet og vaske hus, men vet ikke om jeg gidder i dag. Men må nok vaske klær![]()
Mye letter på laptopen. Synes jeg hvertfall.Lettere å skrive fort på laptop kanskje?
Bruker kun app jeg![]()
Mye letter på laptopen. Synes jeg hvertfall.
Ja det er den.Syns appen er veldig deilig jegoversiktlig og fin
![]()
Bruker nesten kun app her også. Litt tregere men det går så lenge det ikke er super aktivitet her inneMye letter på laptopen. Synes jeg hvertfall.
Ja det er den.men fingrene mine skriver fortere på laptopen
![]()
Kos deg på fridagenTja jeg har litt småting jeg burde få gjort så tenkte meg en tur ned på senteret og ellers så er det bare litt smått hjemme i dag. Men dette er jo en av mine fridager denne uka så litt rolig må jeg ta det haha
Dine planer I dag da?
Jeg syns du skal la være å kaste opp jegDa har du litt å gjøre. jeg sitter og vurderer om jeg må kaste opp eller ikke. Formen er litt ubesluttsom. Men fikk denne fine testen i dagVis vedlegget 101674 så da er jeg fornøyd.![]()
God til å skravle hvertfll, jeg har aldri hatt over 350Jeg så det. Haha tok litt av i går![]()
Kos deg med venninnebesøk i dagGod morgen damer. Hva skal dere gjøre i dag. Her sitter jeg å strikker, ser tv og venter på ei venninne son kommer på besøk.
GratulererDa har du litt å gjøre. jeg sitter og vurderer om jeg må kaste opp eller ikke. Formen er litt ubesluttsom. Men fikk denne fine testen i dagVis vedlegget 101674 så da er jeg fornøyd.![]()
Det skal jeg gjøre når hun kommerKos deg med venninnebesøk i dag![]()
TakkGratulerer![]()
Har dere prøvd lenge?Takkdet er nesten litt uvirkelig.
God morgen alle sammen![]()
God morgen alle sammen![]()
God morgen![]()
God morgen ja!jobber du idag?
God morgen til deg også![]()
God morgen alle samen!!
Nå si at natta har hvert grusom. Har liggi å vridd og snudd meg hele natta. Så når mann og barn er sendt på jobb og i Bhg håper jeg at jeg får litt ekstra tid på øyet.
God morgen alle
Ser dere har skravla masse he, så jeg gidder ikke gå gjennom alt. 10 sider siden jeg la meg i går
Håper alle får en super dag![]()
God morgen alle sammen
Nå skal jeg ut på tur med naboen![]()
Good morning. Fin dag alle?God morgenHa en fin tur med naboen
![]()
Kan vel det, spørs nårtenkte kanskje du ville ta en kaffe i morgen jeg dahahaha