Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor har du vært hen da?oh my! jeg har skravla MYYYE i dag![]()
hahahaha ja det kan du siHvor har du vært hen da?hehe
Har vel ikke skjedd at folk vinner 2mnd på rad. Så jeg kan vel bare slappe av![]()
Hva jobber du med da?Ja men i dag har jeg bare hjemme, i morra er det jobb igjen, men får stå på da jeg kommer hjem![]()
Jeg vant 2 måneder på rad i fjor en gang...Samme her![]()
Hehe.Haha.. nå har du jo flyt! En gang må være den første ;-)
Hva jobber du med da?
Haha. Kanskje det bare blir brødskive?Vi får se om jeg har tålmodighet nok når jeg kommer hjem fra legen![]()
Så koseligJobber som ped.leder i barnehage. Kan jo snike meg inn i pausa kanskje..![]()
Kanskje.. med fiskekake på.. får se.. legetimen er kl 8:30..Haha. Kanskje det bare blir brødskive?
Når skulle du til legen igjen?
Ja trives veldig i jobbenSå koselig![]()
føler det jeg oxoKanskje jeg får mer å snakke om i slutten av denne uka
![]()
Ja men i dag har jeg bare hjemme, i morra er det jobb igjen, men får stå på da jeg kommer hjem![]()
Off da! Men godt at du er blitt bedre og kan jobbe fullt!Ja trives veldig i jobbenmen har vært sykemeldt der en periode pga låsninger i hele ryggen og nakken. Så skal endelig begynne å jobbe 100% igjen
Vet ikke hvordan jeg ligger an egentlig jeg såMen de siste på topp 100 pleier vel å ligge under 300 innlegg, så du skal nok fint komme over det iløpet av mnd![]()
hahahaha ja det kan du siViste ikke at jeg hadde hvert så aktiv i dag jeg
![]()
Topp 100 får du til.. fikk det lett til selv uten å tenke på konkurransen..Men de siste på topp 100 pleier vel å ligge under 300 innlegg, så du skal nok fint komme over det iløpet av mnd![]()
Off da! Men godt at du er blitt bedre og kan jobbe fullt!
hahaha ja jeg gjør detNei, du skriver mye når du setter igang![]()
Kanskje.. med fiskekake på.. får se.. legetimen er kl 8:30..