Mallejenta
Glad i forumet
Har du testet? Det er jo spennende da![]()
Ja har testet mange ganger, men bare negative. skal til legen på tirsdag og snakke med han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du testet? Det er jo spennende da![]()
Da gjør vi detFlott! Da hjelper vi hverandre![]()
Jepp.. flink til skravling du! Og mindre jobb denne mnd også! så lenge du ikke føder denne mnd så..Har en tendens til å få en del innlevgg uten å igrunn prøve![]()
Ja har testet mange ganger, men bare negative. skal til legen på tirsdag og snakke med han
Jeg HÅPER så hardt jeg føder denne mnd. Lei lei lei. Ønsker virkelig ikke gå over tidenJepp.. flink til skravling du! Og mindre jobb denne mnd også! så lenge du ikke føder denne mnd så..
Hvor bor du da? (Område)Da gjør vi det![]()
Får håpe det går slik du ønsker da![]()
Driver bare å forbereder meg på å gå over jeg.. men denne mnd er uansett litt vel tidlig!Jeg HÅPER så hardt jeg føder denne mnd. Lei lei lei. Ønsker virkelig ikke gå over tiden![]()
Bor i SarpsborgHvor bor du da? (Område)
Det håper jeg oxo. orker ikke gå slik som dette uten grunn
MoldeBor i SarpsborgDu da?
Nei det skjønner jeg godt. Det er veldig slitsomt å ikke vite.

Mmm, det hørtes ikke helt feil utJa, må finne på noe godt! ;-) kanskje omelett med pepperoni.. hmmm...![]()
God vinnerrate her, i januar.
Nå er vi bare spent på premiene for februar.![]()
JaEr nok mye fint. Det er det jo alltid![]()
Vi får se om jeg har tålmodighet nok når jeg kommer hjem fra legenMmm, det hørtes ikke helt feil ut![]()
Jeg å er veldig spent, tenkte jeg skulle se om jeg klarte å henge meg på dere![]()
Trur nok ikke jeg satser så veldig på 2000 innlegg men kanskje topp 100 i hvertfall
føler det jeg oxoTopp 100 skal du nok få til ihvertfall![]()
Du er godt igang med å klare det ser jeg![]()