Mallejenta
Glad i forumet
Jeg har fortsatt ikke vært pver 2000.. må jobbe seg opp.. denne måneden skal jeg forsøke
Kan gjerne hjelpe deg jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fortsatt ikke vært pver 2000.. må jobbe seg opp.. denne måneden skal jeg forsøke
Kan i det minste hjelpe dere å nå 2000Haha.. nå har du jo flyt! En gang må være den første ;-)
Pleier ofte være mange med fra begynnelsen, og så faller noen fra etterhvert.Har det.. 1. Dag i mnd da.. roer seg nok etterhvert
Har du barn, gravid, prøver?![]()
Skjønner.. har hatt mange bv frie timer ila idag jeg, og bare vært her nesten.. pluss litt på terminforum.. orker ikke slravletråder så mange andre plasser.. trives best her med alle "kjente" ;-)Nei egentlig ikke.. Har vaska kjøkkenet. Sovi i 1.5 time..Bretta litt klær...
Men jeg skriver ganske fort![]()
Kan i det minste hjelpe dere å nå 2000![]()
Jepp! Det er santNei jeg kommer ikke til å stresse så mye men jeg har mye av tid å fylle så da kan jeg jo like gjerne skravle istedenfor å sitte å glo![]()
Klarer jo hvis man vil ;-)Det klarer du sikkert![]()
hehe skjønner. Blir nok ikke like mye skravling i morgenSkjønner.. har hatt mange bv frie timer ila idag jeg, og bare bært her nesten.. pluss litt på terminforum.. orker ikke slravletråder så mange andre plasser.. trives best her med alle "kjente" ;-)
Nei.. jeg har da egentlig gjort mye annet.. men lå jo våken fra kl 6:30 og skrev mye da frem til kl 9 når jeg sto oppJa også er det søndag.. ikke mye som skjer generelt![]()
alt er muligKlarer jo hvis man vil ;-)
Har en sønn på 5 år og prøver(eller er allerede gravid) er 13 dager etter IKM
Ja, søndag er søndagPleier ofte være mange med fra begynnelsen, og så faller noen fra etterhvert.
Man må huske det er søndag i dag.
I morgen er det mange som skal på jobb igjen.
Uhmmm?Mener du å prøve å overbevise oss om at du vil klare å holde deg under???
Jeg våknet kl 06:00 i dag. Men 07:00 sovnet jeg igjen å sov til 09Nei.. jeg har da egentlig gjort mye annet.. men lå jo våken fra kl 6:30 og skrev mye da frem til kl 9 når jeg sto opp
Flott! Da hjelper vi hverandreKan gjerne hjelpe deg jeg![]()
Du når jo 2000 nesten uten anstrengelse! Virka sånn i januar iafKan i det minste hjelpe dere å nå 2000![]()
Jepp.. i know! Var med i desember bl.a. i starten jeg... men så kom julaPleier ofte være mange med fra begynnelsen, og så faller noen fra etterhvert.
Man må huske det er søndag i dag.
I morgen er det mange som skal på jobb igjen.
Hihi.. tror ikke jeg på hellerMener du å prøve å overbevise oss om at du vil klare å holde deg under???
Har en tendens til å få en del innlevgg uten å igrunn prøveDu når jo 2000 nesten uten anstrengelse! Virka sånn i januar iaf