Jeg vet!! hahah var det jeg så også..Shit du hadde mange![]()
Hatt en rolig dag hjemme i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet!! hahah var det jeg så også..Shit du hadde mange![]()
Har vel ikke skjedd at folk vinner 2mnd på rad. Så jeg kan vel bare slappe av![]()
Jepp - gøy å prøve.. men gidder ikke stresse så veldig mye for å få det til.. skravler fordi jeg synes det er koselig.. og dreper litt tid når man er hjemme og sykemeldt ;-)Jeg lurte på om jeg skulle ha som mål å få til over 2000 innlegg. Men kommer litt ann på hva som er premiene haha ikke det, jeg vinner aldri på noe så tviler på at jeg gjør det her heller haha men det er jo gøy å prøve da![]()
haha skjønnerJeg redigerte etter du spurte om du kunne være med
Oi.. har jo faktisk fått til litt idag! En dag skravlet inn allerede :-DOppdatering kl 20:12
1. Mirell 257
2. Kengu 176
3. m&m mini 153
4. lizzed 144
5. Lilleblomst_15 138
8. Musemor med to små og en i magen 107
9. Hope91 107
10. Mallejenta 82
12. Sara 62
15. Lillefrø15 52
16. EJ 36
62. Lanterne 8
X. trinebeth
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og muligens ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
Det er ikke kommet noen informasjon enda om hvordan det blir nå i februar, men jeg tar utgangspunkt i ekstrapremier for 2.000 og 1.800 i oppdateringer til annet blir sagt
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 71 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 10 øverste ajur til 2.000.
0 er over 2.000
For å være ajur til 1.800 innlegg må man innen dagens slutt ha 64 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 11 øverste ajur til 1.800.
0 er over 1.800
Informasjon om konkurransen finner man på:
KOMMER
Med tanke på at jeg er fersk så kan jeg ikke starte fullt med en gang![]()
Haha.. nå har du jo flyt! En gang må være den første ;-)Har vel ikke skjedd at folk vinner 2mnd på rad. Så jeg kan vel bare slappe av![]()
Det har hvert action her i dagOi.. har jo faktisk fått til litt idag! En dag skravlet inn allerede :-D
Veldig mange som har fått en bra start på måneden, og ikke bare på denne tråden.Oi.. har jo faktisk fått til litt idag! En dag skravlet inn allerede :-D
Nei man må Jobbe seg litt oppover![]()
Du er sitti her i hele dag eller? Fornøyd med det jeg fikk til jeg, men du er jo over 100 innlegg forann megaaahhhså ikke det
hahaha
Nei egentlig ikke.. Har vaska kjøkkenet. Sovi i 1.5 time..Bretta litt klær...Du er sitti her i hele dag eller? Fornøyd med det jeg fikk til jeg, men du er jo over 100 innlegg forann meg![]()
Jeg har fortsatt ikke vært pver 2000.. må jobbe seg opp.. denne måneden skal jeg forsøkeKoselig å bli kjent med flere oxo![]()
Jepp - gøy å prøve.. men gidder ikke stresse så veldig mye for å få det til.. skravler fordi jeg synes det er koselig.. og dreper litt tid når man er hjemme og sykemeldt ;-)
Har det.. 1. Dag i mnd da.. roer seg nok etterhvertDet har hvert action her i dag![]()
Det klarer du sikkertJeg har fortsatt ikke vært pver 2000.. må jobbe seg opp.. denne måneden skal jeg forsøke
Ja også er det søndag.. ikke mye som skjer genereltHar det.. 1. Dag i mnd da.. roer seg nok etterhvert
Det er santFinne ut hvor man passer inn osv
Hehe.. ja.. nyttårshelga ødela litt for meg.. pluss endel hytteturer med dårlig mobildekning..Veldig mange som har fått en bra start på måneden, og ikke bare på denne tråden.
Virker som om BV har våknet litt av vinterdvalen