KjedligGleder meg til snøen forsvinner så vi får tatt en tur på hyttavi pleier ikke å bruke den på vinteren da veien er vinterstengt og vi da må gå inn...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KjedligGleder meg til snøen forsvinner så vi får tatt en tur på hyttavi pleier ikke å bruke den på vinteren da veien er vinterstengt og vi da må gå inn...
Tror at skulle jeg ha vært med i Masterchef eller et lignende program ville jeg ha røket ut første episode på grunn av dårlig timing...Kos dere med maten. Bedre sent enn aldri![]()
Kjedlighvor har dere hytte ?
Haha, kanskje du og jeg kunne konkurrert da?Tror at skulle jeg ha vært med i Masterchef eller et lignende program ville jeg ha røket ut første episode på grunn av dårlig timing...
Ble ikke noe sørlig skravle på meg i dag. Orker ikke det er for mye.Haha, kanskje du og jeg kunne konkurrert da?![]()
Ble ikke noe sørlig skravle på meg i dag. Orker ikke det er for mye.
Februar!
Spist litt ost og.. Vel, ikke kjeks,men mini bruchetta sammen med mannen, og sett tvIkke her heller. Har ligget og døst på sofaen![]()
Spist litt ost og.. Vel, ikke kjeks,men mini bruchetta sammen med mannen, og sett tv
Han hadde en eller annen myk greie med mugg på, slikt liker ikke jeg, så jeg spiser mini babybel. (pasteurisert er den også, og fast. Så trygg)Koselig dahva slags ost har dere da?
Natta. Sniker fra senga nå venter på mannen, men han fulgte guttungen tilbake i seng så det spørs om han sovna der...Natta jenter![]()
Men var det ikke deg har inne som faktisk er kokk i virkeligheten?Haha, kanskje du og jeg kunne konkurrert da?![]()
Mmm, babybel er godtHan hadde en eller annen myk greie med mugg på, slikt liker ikke jeg, så jeg spiser mini babybel. (pasteurisert er den også, og fast. Så trygg)
Men var det ikke deg har inne som faktisk er kokk i virkeligheten?
Nei trur ikke det, vi har i ulefoss vertfallDet er ca 20 min kjøring fra dalen.. om du vet hvor dalen er..
Jeg nei. Er vel Hope91 detjeg er møbeltapetserer/-snekker jeg
Ja det er meg som er kokk jaJeg nei. Er vel Hope91 detjeg er møbeltapetserer/-snekker jeg
Er ikke like lett å holde styr på hva alle erJa det er meg som er kokk ja![]()
Det stemmer det.
Det var du som skulle snekre vugge![]()