Jeg ser på bildene her også. Nickene til enkelte er litt like...Bildene er så små på appen, så jeg ser mest på nicket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser på bildene her også. Nickene til enkelte er litt like...Bildene er så små på appen, så jeg ser mest på nicket
Ja jeg vet.. spes inne på terminklubben hvor ti ulike heter aprilmamma med diverse tall etterJeg ser på bildene her også. Nickene til enkelte er litt like...
Muggost er ikke min greie, nei. Ikke myggstikk heller sånnsett, som autocorrect ville ha det til...
Men babybel liker jeg. Jentungen også
Skulle hatt et treff alle vi som er herlitt lant å reise men..
Hadde vært veldig gøy! Men utfordringa er vel reisenHadde vært litt gøy da. Har fri jeghehe
Jeg ser på bildene her også. Nickene til enkelte er litt like...
:-D tro meg - det går fort etterhvert..! Bare 7 uker til 12 uker5+0 idag![]()
Ja jeg vet.. spes inne på terminklubben hvor ti ulike heter aprilmamma med diverse tall etter![]()
Koselig biltur for noen og joggetur for andre?Hadde vært veldig gøy! Men utfordringa er vel reisen![]()
Jepp - glad jeg ikke valgte et sånn type nickHaha. Det blir litt upersonlig vel?![]()
Molde! Må fly i tilfelle.. såvidt jeg klarte bilturen i juleferien (familien bor på østlandet)Koselig biltur for noen og joggetur for andre?eller tog. Hvor i landet bor du?
Molde! Må fly i tilfelle.. såvidt jeg klarte bilturen i juleferien (familien bor på østlandet)
Min familie bor i akershus (rundt lillestrømomr) og sambos familie i vestfold..Aha.fly går forthehe
Hvor oå østlandet da om du vil si det?
Gratulerer så mye5+0 idag![]()
Hvor i Vestfold ?Min familie bor i akershus (rundt lillestrømomr) og sambos familie i vestfold..
Min familie bor i akershus (rundt lillestrømomr) og sambos familie i vestfold..
Larvik.. dvs bjønnesstranda..Hvor i Vestfold ?![]()
NeidaAkershus er ikke så langt unna![]()