Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Kjekt med ipad ja.
Går i litt mer ordentlige merker her da
Ingenting med i foran
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt med ipad ja.
Syns du her?Takk for oppdatering. Syns fortsatt ikke på appen
. Hva skjer?
Nam namEr ikke helt sikker enda, men har følgende jeg kan bruke:
- Søtpotet
- Gulrøtter
- Sjampinjong
- Aroma sopp
- Asparges
Og selvfølgelig de vanlige diverse oljer, melk, smør, fløte, krydder, lime, hvitløk, chili +++
Skal ikke ha noe problemer med å finne på noe
Går i litt mer ordentlige merker her dahehe
Ingenting med i foran
EN ting med i her i huset, altså en relativt gammel ipad som ungene for det meste bruker. Også ser mannen tv på den, når jeg tenker meg om. Ellers velger vi andre ting, ja.
Har forsåvidt en ting vi og når jeg tenker meg omjobbtlf til mannen. Han hadde ikke noe valg om han ville få det dekket
![]()
Mannen har dekket android, jeg har privat android.
Men den ipaden har vi hatt lenge... fra dengang det ikke var sånn supermange alternativer, egentlig.
Denne tror jeg er... ok, ikke sp gamle som jeg ført trodde, så der VAR nok alternativer. Skal vi se, for altså, jeg hadde den ikke når jeg var innlagt med lillesøster for 4 år siden (vel, 3 år og 11 mnd, hun er født i februar) JEg vet at jeg savnet det, for hun jeg delte rom med hadde, og det så bare sååååå kjekt ut når man var låst på et rom alene med en syk baby som sov, og bare avbrutt av leger og sykesøstre som kom inn av og til, baby i karantene kunne ikke forlate rommet...
Vi fører regnskap hver måned..Kjekt med ipadkjenner ikke tilcså mange barneprogram enda, men det kommer vel etterhvert
Jeg har begynt å sette opp regnskap nå, for å sjekke hvor mye vi bruker. Er ikke av de som bruker mest penger, men litt gøy å sjekke![]()
Åja.. spørs hva målet blir da..Kanskje spare skravlekreftene til neste måned?
Man trenger ekstra skravlekrefter da siden den måneden er kort..
Aha. Har ikke så mye kunnskap om det her men. Hun ble fort frisk og rask igjen da?RS-virus.
God kveldspist hjemmelaget pizza vi, før pakking i bilen og handling.. på tur til hytta nå
der er det dårlig nett, så lite skravling.. dere gjør i kveld?
Deilig da.. mannen klarte å rote bort bilnøklene sine på jobb idag.. hehe.. jeg måtte kjøre dit med ekstranøkler.. han er litt irritert på seg selv her han sitter..!God turher skal vi straks innta taco og Fringe. Også skal visst mannen være sjåfør i kveld for søstra si.
Suuulten![]()
God kveldspist hjemmelaget pizza vi, før pakking i bilen og handling.. på tur til hytta nå
der er det dårlig nett, så lite skravling.. dere gjør i kveld?
TakkDere får ha en fin tur på hytta
Her skal jeg bare ligge å sløve resten av kvelden...
Takkblir sløving når vi kommer opp også.. litt kortspill kanskje, og fyr i peisen
![]()