Felles skravle 2015

Takk for oppdatering:). Syns fortsatt ikke på appen:eek:. Hva skjer?
Syns du her?

Oppdatering kl 18:09

2. Lilleblomst_15 2.705
4. Musemor med to små og en i magen 2.083
5. Lillefrø15 2.080
8. m&m mini 1.710
9. Sara 1.646
10. lizzed 1.599
17. Hope91 1.132
19. EJ 1.043
28. Kengu 660
33. trinebeth 522
35. Lanterne 517

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.935 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 7 øverste ajur til 2.000.
7 er over 2.000

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Går i litt mer ordentlige merker her da:p hehe
Ingenting med i foran

EN ting med i her i huset, altså en relativt gammel ipad som ungene for det meste bruker. Også ser mannen tv på den, når jeg tenker meg om. Ellers velger vi andre ting, ja.

EN ting med i her i huset, altså en relativt gammel ipad som ungene for det meste bruker. Også ser mannen tv på den, når jeg tenker meg om. Ellers velger vi andre ting, ja.

Har forsåvidt en ting vi og når jeg tenker meg om:confused: jobbtlf til mannen. Han hadde ikke noe valg om han ville få det dekket:p

Har forsåvidt en ting vi og når jeg tenker meg om:confused: jobbtlf til mannen. Han hadde ikke noe valg om han ville få det dekket:p

Mannen har dekket android, jeg har privat android.

Men den ipaden har vi hatt lenge... fra dengang det ikke var sånn supermange alternativer, egentlig.

Mannen har dekket android, jeg har privat android.

Men den ipaden har vi hatt lenge... fra dengang det ikke var sånn supermange alternativer, egentlig.

Aldri hatt pad før det siste året vi:o hehe

Denne tror jeg er... ok, ikke sp gamle som jeg ført trodde, så der VAR nok alternativer. Skal vi se, for altså, jeg hadde den ikke når jeg var innlagt med lillesøster for 4 år siden (vel, 3 år og 11 mnd, hun er født i februar) JEg vet at jeg savnet det, for hun jeg delte rom med hadde, og det så bare sååååå kjekt ut når man var låst på et rom alene med en syk baby som sov, og bare avbrutt av leger og sykesøstre som kom inn av og til, baby i karantene kunne ikke forlate rommet...

Denne tror jeg er... ok, ikke sp gamle som jeg ført trodde, så der VAR nok alternativer. Skal vi se, for altså, jeg hadde den ikke når jeg var innlagt med lillesøster for 4 år siden (vel, 3 år og 11 mnd, hun er født i februar) JEg vet at jeg savnet det, for hun jeg delte rom med hadde, og det så bare sååååå kjekt ut når man var låst på et rom alene med en syk baby som sov, og bare avbrutt av leger og sykesøstre som kom inn av og til, baby i karantene kunne ikke forlate rommet...

Da var det nok veldig kjekt med en ja:)

Hvorfor karantene? Om du vil svare da...

Kjekt med ipad;) kjenner ikke tilcså mange barneprogram enda, men det kommer vel etterhvert:)

Jeg har begynt å sette opp regnskap nå, for å sjekke hvor mye vi bruker. Er ikke av de som bruker mest penger, men litt gøy å sjekke :)
Vi fører regnskap hver måned.. :-)

God kveld :-) spist hjemmelaget pizza vi, før pakking i bilen og handling.. på tur til hytta nå :-) der er det dårlig nett, så lite skravling.. dere gjør i kveld?

God kveld :-) spist hjemmelaget pizza vi, før pakking i bilen og handling.. på tur til hytta nå :-) der er det dårlig nett, så lite skravling.. dere gjør i kveld?

God tur:) her skal vi straks innta taco og Fringe. Også skal visst mannen være sjåfør i kveld for søstra si.

Suuulten:o

God tur:) her skal vi straks innta taco og Fringe. Også skal visst mannen være sjåfør i kveld for søstra si.

Suuulten:o
Deilig da.. mannen klarte å rote bort bilnøklene sine på jobb idag.. hehe.. jeg måtte kjøre dit med ekstranøkler.. han er litt irritert på seg selv her han sitter..!

Dere får ha en fin tur på hytta :)

Her skal jeg bare ligge å sløve resten av kvelden...

Back
Topp