Felles skravle 2015

God ettermiddag.
Da er vil alle hentet og kommet oss hjem.

Pizza i ovnen til ungene nå, og svin indrefile til oss voksene senere i kveld

Hva har dere på planen?
I kveld skal jeg i middag til en venninne. Nå ligger jeg på sofaen og skal spise litt smågodt og drikke Pepsi max :D Må feire at det er helg, selv om dagene egentlig går litt i ett med hverandre :D

Skulle egentlig til søss meg og mannen, men endte opp der alene, fordi vi er ikke helt venner :(
Så leit :( Kanskje greit å ta en kveld fra hverandre, så får man luftet hodet litt? Håper alt er bra igjen når du kommer hjem.

Spørs hva jeg orker

Samme her egentlig.blir taco når mannen kommer hjem, og noe Fringe på tv. Ikke umulig jeg sovner foran skjermen:o

God ettermiddag.
Da er vil alle hentet og kommet oss hjem.

Pizza i ovnen til ungene nå, og svin indrefile til oss voksene senere i kveld

Hva har dere på planen?

Hva slags pizza har barna bestilt da? :)
Her blir det taco og fringe etterhvert. Men akkurat nå skal jeg lete etter en klubbe:p

Samme her egentlig.blir taco når mannen kommer hjem, og noe Fringe på tv. Ikke umulig jeg sovner foran skjermen:eek:

Mannen kommer ikke på lenge, så her ble det ikke tacofredag.

Jeg har ikke peling på når han kommer, om han kommer til å legge ungene eller til å legge meg, og kan sånsett skravle. Om jeg hr overskudd

Ser du har passert meg

Her i huset tror jeg egentlig ingen noen gang bestiller grandiosa. I fall vi har frossenpizza, det skjer ikke ofte, men da spiser jeg og ungene big one classic (for vi vil ikke ha de der tørre papirkabitene på) og mannen et eller annet "kreativt".

Men 99% av våre pizza er hjemmelangde. Ikke mange ingredienser, men i det minste vesentlig bedre enn frossen...

Mannen kommer ikke på lenge, så her ble det ikke tacofredag.

Jeg har ikke peling på når han kommer, om han kommer til å legge ungene eller til å legge meg, og kan sånsett skravle. Om jeg hr overskudd

Ser du har passert meg

Langdag i dag? Hva jobber han med?
Får ta det man orker. Gidder ikke stresse med det her, men tar det som det kommer:) kommer nye muligheter og.

Var visst noen skravlesyke på dagen i dag:o hehe
Men er ikke langt over deg da, og i morgen skal jeg se på babystasj:)

Langdag i dag? Hva jobber han med?
Får ta det man orker. Gidder ikke stresse med det her, men tar det som det kommer:) kommer nye muligheter og.

Var visst noen skravlesyke på dagen i dag:eek: hehe
Men er ikke langt over deg da, og i morgen skal jeg se på babystasj:)

Vet ikke hvor lang den blir, vi får se.
HAn jobber med økonomi han også.

Jeg har jo ikke fått skravla på dagen, så vi fr se hva jeg gjør i dag, og i morgen er det jo familiedag. Handle, rydde hus, lese og leke med ungene etc.

Nå ser ungene barnetv ved siden av meg i sofaen, så da kan jeg jo sitte her

Back
Topp