Felles skravle 2015

Ja jeg har sett noen der, men ikke akkurat sånn jeg ville ha de haha jeg kan være kjempe vanskelig når jeg vil ha en bestemt ting for jeg vil egentlig ha de som de har på sykehuset hehe
Ikke lett.. får kjøpe deg flanellstoff og sy selv ;-)

Ja slikt koster ganske mye. Men hvor har du kikka hen?

Sjekka på jula. Fant noen billigere på biltema da:) 549 kr for 2, som tåler 100kg pr plate:) på jula var det 700 for en som tåler 120 kg:o

Da var besøk planlagt til i morgen formiddag, så da kan jeg slappe av i kveld:D

Sjekka på jula. Fant noen billigere på biltema da:) 549 kr for 2, som tåler 100kg pr plate:) på jula var det 700 for en som tåler 120 kg:o

700 for en en hylle??? Det er ganske dyrt men hylle må dere vel ha... kjedelig å bruke penger på slike ting :P

700 for en en hylle??? Det er ganske dyrt men hylle må dere vel ha... kjedelig å bruke penger på slike ting :P

Må ha det ja. Men likte biltema bedre:) der koster en hylle 300, og to 549:)

Jeg har fått vaska opp, så nå var det ute av verden og jammen kom det litt snop inn i stua og :P

Suuuuuuuulten!
Er bare 2t siden jeg spiste suppe, og nå føles det ut som jeg holder på å sulte i hjel :o

Litt tidlig for middag ennå :p får bare holde ut!!

Da får du slappe av og nye en rolig kveld før det blir litt mer fart i deg i morra med alt babystasjet du skal se på hehe
Ser sånn ut. Prøver å få tak i mannen så han kan dra innom biltema på vei hjem, men lurer på om jeg må dra selv:p

Suuuuuuuulten!
Er bare 2t siden jeg spiste suppe, og nå føles det ut som jeg holder på å sulte i hjel :o

Jeg har nettopp spist et halvt brød og er fortsatt sulten:o

Suuuuuuuulten!

Hihi.. har ikke spist lunsj enda jeg.. 5,5 t siden jeg spiste.. tatt jern nå, så må vente en 20 min før jeg spiser litt.. lager pizzadeig til to pizzaer som skal være ferdig i 17tiden :-)

Back
Topp