Ikke lett.. får kjøpe deg flanellstoff og sy selv ;-)Ja jeg har sett noen der, men ikke akkurat sånn jeg ville ha de haha jeg kan være kjempe vanskelig når jeg vil ha en bestemt ting for jeg vil egentlig ha de som de har på sykehuset hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke lett.. får kjøpe deg flanellstoff og sy selv ;-)Ja jeg har sett noen der, men ikke akkurat sånn jeg ville ha de haha jeg kan være kjempe vanskelig når jeg vil ha en bestemt ting for jeg vil egentlig ha de som de har på sykehuset hehe
Skjønner ikke hvorfor det skal være så himla dyrt for ei lagerhylle![]()
Ikke lett.. får kjøpe deg flanellstoff og sy selv ;-)
http://www.adlibris.com/no/bok/heilt-spesiell-og-jubel-9788205432024Hvor har du kjøpt den?![]()
HihihiSkal ikke se bort ifra at jeg gjør det om jeg ikke finner noen jeg likerså får jeg knabbe noen nye på sykehuset når vi ligger på barsel haha
Ja slikt koster ganske mye. Men hvor har du kikka hen?
http://www.adlibris.com/no/bok/heilt-spesiell-og-jubel-9788205432024
Var masse fint..! Håper jeg får til å sy noe! Nå venter jeg bare på stoffer fra stoff og stil..! Men skulle hatt en butikk nærmere.. har sikkert kjøpt alt for mye tøffe stoffer og alt for lite basic ;-)
Hvis jeg får til no får du se ;-)Må sjekkes ut
Får ta det en annen ganghåper jeg får se noe av det?
Sjekka på jula. Fant noen billigere på biltema da549 kr for 2, som tåler 100kg pr plate
på jula var det 700 for en som tåler 120 kg
![]()
Da var besøk planlagt til i morgen formiddag, så da kan jeg slappe av i kveld![]()
700 for en en hylle??? Det er ganske dyrt men hylle må dere vel ha... kjedelig å bruke penger på slike ting![]()
Ser sånn ut. Prøver å få tak i mannen så han kan dra innom biltema på vei hjem, men lurer på om jeg må dra selvDa får du slappe av og nye en rolig kveld før det blir litt mer fart i deg i morra med alt babystasjet du skal se på hehe
Suuuuuuuulten!
Er bare 2t siden jeg spiste suppe, og nå føles det ut som jeg holder på å sulte i hjel
Litt tidlig for middag ennåfår bare holde ut!!
Ser sånn ut. Prøver å få tak i mannen så han kan dra innom biltema på vei hjem, men lurer på om jeg må dra selv![]()
Min erfaring er at det er like greit å bare gjøre slikt selv![]()
Hihi.. har ikke spist lunsj enda jeg.. 5,5 t siden jeg spiste.. tatt jern nå, så må vente en 20 min før jeg spiser litt.. lager pizzadeig til to pizzaer som skal være ferdig i 17tidenSuuuuuuuulten!
Er bare 2t siden jeg spiste suppe, og nå føles det ut som jeg holder på å sulte i hjel
Litt tidlig for middag ennåfår bare holde ut!!