Fant ingen jeg likte der.. men fant noen andre som jeg skal sjekke ut.. til baby jaTøfler har jeg ikke sjekket ut noe særlig. Er det til baby? Mulig de har noe på garnstudio.no
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant ingen jeg likte der.. men fant noen andre som jeg skal sjekke ut.. til baby jaTøfler har jeg ikke sjekket ut noe særlig. Er det til baby? Mulig de har noe på garnstudio.no
Blir hyttetur herHei jentersover sykt dårlig i natt, er fortsatt i senga! Ser på Ellen så vurderer jeg å legge meg igjen etter det! Har dere noen planer i helgen
![]()
DeiligBlir hyttetur herskifte sofa
![]()
Stordal på sunnmøreDeilighvor hen ?
AhStordal på sunnmøre![]()
Jeppnettopp! Er ganske avslappa til det hele egentlig ;-) hadde sikkert ikke tenkt på bleier osv jeg hellerr, om det ikke hadde vært for forumet
![]()
Tror sambo begynner å få opp øynene - sa her en dag at han snart måtte få en oversikt over hva dette innebærer og hva vi trenger![]()
Var ikke lett det her nei...ble avbrutt av en tlfsamtale midt i ryddinga
Også vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av alt...
Ja, han er jo involvert, men ikke samme interesse som megJa det er det beste egentligmen bleier er virkelig et must har jeg oppdaget
![]()
Ja han har nok det da, men er jo søtt når det plutselig går opp for de hva som holder på å skje hehe
Haha jeg trur ikke det er helt meningen at du skal ta den ryddingen nå jeg![]()
NydeligCa 1,5 time for oss.. 40 min er ferge.. veldig fintskitrekk, skiløyper og masse flotte fjell! Her er utsikten fra hytta vår på sommern/høstenVis vedlegget 101288
Nydeligdere får kose dere masse
vil en tur på hytta jeg å
![]()
Ja, han er jo involvert, men ikke samme interesse som meg![]()
Tror ikke det jeg heller. ALT peker imot![]()
Ja absoluttalltid deilig å komme på hytta.. en helt annen ro!
Haha ja, det er jo nesten syktNei det skal vel godt gjøres om en mann blir like interessert i gulpekluter og bleier som det vi klare å bli![]()
Hihi.. ja.. spes under graviditeten.. er jo jeg som kjenner han hele tiden og sitter hjemme mange hele dager..Nei det skal vel godt gjøres om en mann blir like interessert i gulpekluter og bleier som det vi klare å bli![]()
Ja absoluttvåres er i Telemark
![]()
Haha så ikke kjemp imot men heller nyt denne fredagen i fred og ro![]()
Haha ja, det er jo nesten sykt![]()