Felles skravle 2015

Hei jenter :) sover sykt dårlig i natt, er fortsatt i senga! Ser på Ellen så vurderer jeg å legge meg igjen etter det! Har dere noen planer i helgen :)
Blir hyttetur her :-) skifte sofa :-P

Jepp :-) nettopp! Er ganske avslappa til det hele egentlig ;-) hadde sikkert ikke tenkt på bleier osv jeg hellerr, om det ikke hadde vært for forumet :-P

Tror sambo begynner å få opp øynene - sa her en dag at han snart måtte få en oversikt over hva dette innebærer og hva vi trenger :-P

Ja det er det beste egentlig :) men bleier er virkelig et must har jeg oppdaget :P

Ja han har nok det da, men er jo søtt når det plutselig går opp for de hva som holder på å skje hehe

Ah :) er det fint der ? Og er det langt ?
Ca 1,5 time for oss.. 40 min er ferge.. veldig fint :-) skitrekk, skiløyper og masse flotte fjell! Her er utsikten fra hytta vår på sommern/høsten1422617346792.jpg

Ja det er det beste egentlig :) men bleier er virkelig et must har jeg oppdaget :P

Ja han har nok det da, men er jo søtt når det plutselig går opp for de hva som holder på å skje hehe
Ja, han er jo involvert, men ikke samme interesse som meg :-P

Nei det skal vel godt gjøres om en mann blir like interessert i gulpekluter og bleier som det vi klare å bli :P
Hihi.. ja.. spes under graviditeten.. er jo jeg som kjenner han hele tiden og sitter hjemme mange hele dager..

Haha så ikke kjemp imot men heller nyt denne fredagen i fred og ro :P

Men det har jeg jo gjort hver dag...:o lurer på om jeg rett og slett bare skal skru ned det skapet:p så får gubben si hva han vil;)

Back
Topp