Felles skravle 2015

I dag er planen å vaske opp... frøkna er syk og hu har smitta meg så det blir sofaen resten av dagen hu med Ipaden og jeg BV :P

Hva er dine planer for dagen?
Nettopp ferdig med nok en strøk maling på tripptrappstolen, vasker litt klær og så blir det sofa :-)

Flink du har hvert så tidlig på dagen da :) sofaen hørtes ganske bra ut ;)
Våknet kl 5 og sto opp kl 8.. så er ikke så tidlig for meg.. må utnytte morgenen hvor jeg har minst vondt i bekken og mage

Våknet kl 5 og sto opp kl 8.. så er ikke så tidlig for meg.. må utnytte morgenen hvor jeg har minst vondt i bekken og mage

Nei da er det ikke så tidlig, hadde nok akkurat sovnet jeg da :P ja det kan være en fordel å få utnytta den morgenen da :)

Nei da er det ikke så tidlig, hadde nok akkurat sovnet jeg da :P ja det kan være en fordel å få utnytta den morgenen da :)
Jepp.. hvor hører du til her på forumet da? Ikke sett deg inne her før.. :-)

Var ikke lett det her nei...ble avbrutt av en tlfsamtale midt i ryddinga:o
Også vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av alt...

Oj det er jammen ikke lenge til nei :) har du alt under kontroll og alle tingene i orden da?
Ehm.. jo.. har vel det mest nødvendige unntatt bleier osv.. kontroll har jeg vel ikke iom at det er første :-)

Når har du termin og har du flere barn?

Ehm.. jo.. har vel det mest nødvendige unntatt bleier osv.. kontroll har jeg vel ikke iom at det er første :-)

Når har du termin og har du flere barn?

Jeg har foreløpig termin 13 juli og så har jeg ei jente på 8 år :)

Med første så glemte jeg å kjøpe bleier, det var veldig upraktisk når jeg skulle ta første stellet den kvelden vi kom fra sykehuset haha :P

men så lenge du har det mest nødvendige i hus så skal du se at dere sikkert har andre behov enn andre har og ting du får veldig bruk for, det trengte ikke de og motsatt :) så kan være greit å ta det litt som det kommer etter ungen er kommet er min erfaring :)

Jeg har foreløpig termin 13 juli og så har jeg ei jente på 8 år :)

Med første så glemte jeg å kjøpe bleier, det var veldig upraktisk når jeg skulle ta første stellet den kvelden vi kom fra sykehuset haha :P

men så lenge du har det mest nødvendige i hus så skal du se at dere sikkert har andre behov enn andre har og ting du får veldig bruk for, det trengte ikke de og motsatt :) så kan være greit å ta det litt som det kommer etter ungen er kommet er min erfaring :)
Jepp :-) nettopp! Er ganske avslappa til det hele egentlig ;-) hadde sikkert ikke tenkt på bleier osv jeg hellerr, om det ikke hadde vært for forumet :-P

Tror sambo begynner å få opp øynene - sa her en dag at han snart måtte få en oversikt over hva dette innebærer og hva vi trenger :-P

Var ikke lett det her nei...ble avbrutt av en tlfsamtale midt i ryddinga:o
Også vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av alt...
Hehe.. fælt å bli avbrutt :-P jeg leier etter noen fine tøfler å strikke.. vet du om noen oppskrifter på nett?

Hei jenter :) sover sykt dårlig i natt, er fortsatt i senga! Ser på Ellen så vurderer jeg å legge meg igjen etter det! Har dere noen planer i helgen :)

Hehe.. fælt å bli avbrutt :-P jeg leier etter noen fine tøfler å strikke.. vet du om noen oppskrifter på nett?

Tøfler har jeg ikke sjekket ut noe særlig. Er det til baby? Mulig de har noe på garnstudio.no

Back
Topp