hahaha tro meg! nyt det mens du kanDet er helt sant. Hehe. Men jeg er ikke en spesieøt tålmodig sjel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahaha tro meg! nyt det mens du kanDet er helt sant. Hehe. Men jeg er ikke en spesieøt tålmodig sjel![]()
Klarer ikkehahaha tro meg! nyt det mens du kan![]()
huff. så kjedelig.
Her er klesvasken i gang, husvasken snart. Må bare slappe av litt først![]()
Nettopp ferdig med nok en strøk maling på tripptrappstolen, vasker litt klær og så blir det sofaI dag er planen å vaske opp... frøkna er syk og hu har smitta meg så det blir sofaen resten av dagen hu med Ipaden og jeg BV![]()
Hva er dine planer for dagen?
Nettopp ferdig med nok en strøk maling på tripptrappstolen, vasker litt klær og så blir det sofa![]()
Våknet kl 5 og sto opp kl 8.. så er ikke så tidlig for meg.. må utnytte morgenen hvor jeg har minst vondt i bekken og mageFlink du har hvert så tidlig på dagen dasofaen hørtes ganske bra ut
![]()
Våknet kl 5 og sto opp kl 8.. så er ikke så tidlig for meg.. må utnytte morgenen hvor jeg har minst vondt i bekken og mage
Jepp.. hvor hører du til her på forumet da? Ikke sett deg inne her før..Nei da er det ikke så tidlig, hadde nok akkurat sovnet jeg daja det kan være en fordel å få utnytta den morgenen da
![]()
Jepp.. hvor hører du til her på forumet da? Ikke sett deg inne her før..![]()
April 2015Juli 2015 er jeg inne påog hvor holder du til hen?
![]()
April 2015![]()
Nei, det går fort! 10 uker til idag - 10. AprilDet er jo ikke så lenge igjen til AprilNår i april har du termin?
Nei, det går fort! 10 uker til idag - 10. April![]()
Ehm.. jo.. har vel det mest nødvendige unntatt bleier osv.. kontroll har jeg vel ikke iom at det er førsteOj det er jammen ikke lenge til neihar du alt under kontroll og alle tingene i orden da?
Ehm.. jo.. har vel det mest nødvendige unntatt bleier osv.. kontroll har jeg vel ikke iom at det er første![]()
Når har du termin og har du flere barn?
JeppJeg har foreløpig termin 13 juli og så har jeg ei jente på 8 år![]()
Med første så glemte jeg å kjøpe bleier, det var veldig upraktisk når jeg skulle ta første stellet den kvelden vi kom fra sykehuset haha![]()
men så lenge du har det mest nødvendige i hus så skal du se at dere sikkert har andre behov enn andre har og ting du får veldig bruk for, det trengte ikke de og motsattså kan være greit å ta det litt som det kommer etter ungen er kommet er min erfaring
![]()
Hehe.. fælt å bli avbruttVar ikke lett det her nei...ble avbrutt av en tlfsamtale midt i ryddinga
Også vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av alt...
Hehe.. fælt å bli avbruttjeg leier etter noen fine tøfler å strikke.. vet du om noen oppskrifter på nett?