Felles skravle 2015

Fy søren å trøtt jeg er allerede..

Neida jeg skrev det nok litt knotete hehe jeg jobber annahver helg og den uka har jeg 2 fridager midt i uka og den andre uka kan jeg jobbe 5 dager. Men lever av ekstravakter og det har hvert litt lite i det siste så har hatt alt for mye fri i uka nå etter jul...
Så da kan du ha masse tid til skravlig, alt avhengig av hvor mange vakter du får? Er vel alltids en eller annen her inne på dagtid også, men noen dager har man skikkelig uflaks med tidspunkter man leter etter skravlevenner på.

Er her jeg:p haha
Huff, har jo ikke noe liv jeg...

Men det har ikke jeg heller de dagene jeg ikke er på jobb. Og jeg fant ut at sist jeg gjorde noe uten barn var at jeg spiste lunsj med ei venninne for et par uker siden og så var jeg hos noen venner i oktober.. jeg trenger virkelig å få meg et liv utenfor disse 4 veggene :P så jeg er som regel her når jeg ikke jobber ;)

Så da kan du ha masse tid til skravlig, alt avhengig av hvor mange vakter du får? Er vel alltids en eller annen her inne på dagtid også, men noen dager har man skikkelig uflaks med tidspunkter man leter etter skravlevenner på.

Jeg kan ha masse tid til skravling og i dag har jeg hvert innom gjevt og trutt siden jeg våkna 03.45. Så jeg er som regel ikke langt unna haha
Ja alt kommer ann på hvor mye vakter jeg får...

Men det har ikke jeg heller de dagene jeg ikke er på jobb. Og jeg fant ut at sist jeg gjorde noe uten barn var at jeg spiste lunsj med ei venninne for et par uker siden og så var jeg hos noen venner i oktober.. jeg trenger virkelig å få meg et liv utenfor disse 4 veggene :P så jeg er som regel her når jeg ikke jobber ;)

Godt det ikke bare er meg da, på en måte...hehe;)

Jepp, det blir den.

Nå begynner jobbinga mi å bli så treng at jeg snart bare drar hjem
På tide snart det nå ;) når begynner du i morgen da?

Back
Topp