Felles skravle 2015

Du hadde 1.481 på forrige oppdatering.
Det er 2 døgn og ca 4 timer igjen.
2.000-1.481=519
2*24+4=52

519/52= ca 10

Holder du gjennomsnittlig 10 innlegg i timen frem til måneden skifter vil du klare det :P
Selvfølgelig, det forutsetter at du ikke sover...
Men man tar jo mye mer enn ti i timen om man skravler aktivt.

Hallo og god kveld! Godt å se at skravlingen holder frem ;)

Ja det virker nesten som om folk er litt fraværende eller slitne nå på nyåret...

Mindre nettid som forsett vel ;) kjedelig for meg som bare sitter her og kjeder meg og ikke vet hva jeg skal gjøre:p

Mindre nettid som forsett vel ;) kjedelig for meg som bare sitter her og kjeder meg og ikke vet hva jeg skal gjøre:p
Hos meg er det omvendt. Tror ikke jeg var på topp 100-listen i desember, men nå i januar har jeg endelig begynt å skrive litt flere innlegg.

Men man tar jo mye mer enn ti i timen om man skravler aktivt.
Men det går da brått 16 timer bort i søvn og da:o får se hva neste oppdatering sier:)

Hos meg er det omvendt. Tror ikke jeg var på topp 100-listen i desember, men nå i januar har jeg endelig begynt å skrive litt flere innlegg.

Hyggelig det. Bare å fortsette;) heia:D

Ja, om gevinstene er veldig fristende, så hiver jeg meg nok på:)
Samme her! Ellers, spørs litt på når baby kommer og hvordan han er, men litt skravling blir det uansett :)

Ja det er nok mange som har det som forsett. Ja det blir kjedelig og jeg som jobber helger og slikt har jo fri midt i uka og da hadde det hvert greit om det var noen å skravle med... og de dagene jeg ikke har vakter og egentlig...

Ja det er nok mange som har det som forsett. Ja det blir kjedelig og jeg som jobber helger og slikt har jo fri midt i uka og da hadde det hvert greit om det var noen å skravle med... og de dagene jeg ikke har vakter og egentlig...
Jobber du kun helg og fri alle hverdager?

Jobber du kun helg og fri alle hverdager?

Neida jeg skrev det nok litt knotete hehe jeg jobber annahver helg og den uka har jeg 2 fridager midt i uka og den andre uka kan jeg jobbe 5 dager. Men lever av ekstravakter og det har hvert litt lite i det siste så har hatt alt for mye fri i uka nå etter jul...

Er her jeg:p haha
Huff, har jo ikke noe liv jeg...

Back
Topp